Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä apua masennukseen?

Vierailija
26.02.2014 |

Minulla on ollut elämässäni vaikeita kokemuksia, joista en ole päässyt yli. Syön Sepramia, mutta se ei poista pahan olon syytä. En ole hullu, olen työssäkäyvä kolmen lapsen äiti. Vaikeat kokemukset vain nousevat aika ajoin pinnan alta ja olen ahdistunut. Olen jopa miettinyt terapiaa, mutta miten sellaista apua saa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallasi työterveys on varmaankin se ensimmäinen paikka josta saat apua. Yleensä työpaikan kautta saa terapiaakin, ainakin jonkun tietyn määrän kertoja. Myöhemmin sitten tarvitsee sen lähetteen jotta saa kela-korvausta. Terapiathan voivat olla hyvinkin kalliita, varsinkin jos tarvitsee käydä useamman kerran. 

Paikallinen mielenterveystoimisto on myös mahdollinen paikka, samoin paikalliset mielenterveysyhdistykset. Paikkakunnallasi saattaa myöskin olla meneillään erilaisia projekteja (näitä rahoittaa mm rahis) jota kautta voit saada apua. 

Jos satut asumaan Kotkan lähistöllä niin kokeile Kasvavaa keskusta.

Vierailija
2/2 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinaan käydä työterveyslääkärin lähetteellä puoli vuotta juttelemassa ilmaiseksi kunnan mielenterveyshoitsun kanssa kerran viikossa. Se auttoi niin paljon, ettei tarvinnut jatkaa maksulliselle puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla