Oletko koskaan pettynyt deittimiehen ulkonäköön, kun hän on riisunut lakkinsa, jolla on peittänyt harventuneet hiuksensa?
Olen huomannut että miehet ovat hyvin eri näköisiä lakki päässä. Moni tuntuu itsekin tämän tiedostavan ja sitä harventunutta kuontaloa peittelevätkin usein lakin alla. Kyllähän kaljuuntuva mies näyttää komeammalta kun on päähine päässään. Minä pidän aikamoisena huijauksena sitä, että miehet piilottelevat todellista ulkonäköään lakin alla.
Kommentit (4)
Kyllä! Käytiin paristi treffeillä kesällä ulkona ja hänellä oli lippis päässä. No, epäilin vähän mutta oli muuten poikamainen ja ihan hyvin sujui yhteydenpito niin enemmän sitten kirjoitetiin mutta tavattiin tosi harvakseltaan, ulkona yleensä ja talvea kohti oli lippis vaihtunut pipoon. Kunnes sitten kerran mentiinkin kahvilaan ja otti pipon sisällä pois :(
En ole pettynyt siihen, että miehellä on hiukset harveentuneet. Minulla on niitä hiuksia hänenkin edestä. En ymmärrä tämän päivän ulkonäkö keskeisyyttä. Hyvin monella miehellä on ihana luonne ♥️. Sellainen näyttää myös hyvältä silmään.
Mua ei haittaa kalju, mutta haittaa sen piilottaminen. Esim. Tinderissä kuvat niin että kalju ei näy. Tai 10 vuotta vanhat. Tyhmää. Kuvien pitää kertoa totuus. Itsellä ekana kuvana perus meikitön selfie ihan sillä ajatuksella, että tällainen nainen on tarjolla 🤷♀️
Up