Topakka tätimäinen nainen turn-off
Näin se vain valitettavasti on, tuosta karisee kaikki tyttömäisyys pois. Deiteillä tulee mieleen, että äiteen kanssa tässä lähin reissuun että olenpa siivosti.
Kommentit (45)
Joo kukaan nykyaikaansa seuraava mies ei ala seukkaamaan Justiinan kanssa.
Älä sano turnoff, kuulostat idiootilta
Minulla on yksi kaveri, jonka kaikki naiset ovat olleet todellisia justiinoita. Kaveri itse on keski-ikäisenäkin kuin ilkikurinen pikkupoika, joka tykkää tehdä kaikkea, mitä ensin äiti ja sittemmin vaimo on kieltänyt. Koko muu kaveriporukka on aina inhottu sen naisystäviä ja vaimoa, vaikka muiden kumppaneista pääsääntöisesti pidämmekin.
...Justiinaa tyylistä naista kaipais puolisokseen noin puolet suomen miehistä. Loppuis se velttoilu.
Miksi kukaan lähtisi tädin kanssa treffeille!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ujot tyttömäiset naiset on parasta.
Olen se ujo tyttömäinen nainen, eipä ole miehiä kiinnostanut pätkääkään. Päinvastoin lähtevät karkuun tai eivät ole huomaavinaan.
Topakkaa tätiä ei sinun turnoffit kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se ujo tyttömäinen nainen, eipä ole miehiä kiinnostanut pätkääkään. Päinvastoin lähtevät karkuun tai eivät ole huomaavinaan.
Niinpä. Pitää olla jännä ja räväkkä, mielenterveysongelmat plussaa.
No miksi olet edes lähtenyt treffeille topakan tädin kanssa?
Voi kauhee, mitenköhän mä nyt pystyn elämään tästä eteenpäin, kun joku turhake ulisee mammapalstalla mielipiteitään.
Kukaan normaali nainen ei halua ilkikuristä pikkupoikaa tai Pekka Puupäätä puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
...Justiinaa tyylistä naista kaipais puolisokseen noin puolet suomen miehistä. Loppuis se velttoilu.
Ulkonäkö muistuttaa ballerinaa. Luonteesta löytyy tarvittaessa se Justiina puolikin. Miehiä on riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali nainen ei halua ilkikuristä pikkupoikaa tai Pekka Puupäätä puolisokseen.
Kyllä se kaverini kelpasi sille justiinalle.
Mikä aloittajan sitten ajaa treffeille heidän kanssaan? :D
Sekö, että muita ei saa #huutonaurua
Ap on topakka setä joka tietää mitä tahtoo.
Useimpia miehiä pitää vähän kouluttaa. Jos nainen on ihan lapatossu niin mies kukkoilee ihan miten haluaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pitää olla jännä ja räväkkä, mielenterveysongelmat plussaa.
Olen sellainen ja tulos on sama. :D