En ottanut äitiyspakkausta!
Kommentit (18)
En usko moisiin metamorfooseihin. En ottanut edellisenkään lapsen kohdalla, enkä ota nytkään. Iltalehden kuvissa esiintyvällä vauvalla ei ole vaikutusta päätökseeni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:09"]
Miksi?
[/quote]
En kokenut äitiyspakkausta ja sen tavaroita tarpeelliseksi. Me saatiin tutuilta paljon vauvanvaatteita ilmaiseksi ja lainaan. Nyt toisen vauvan kohdalla meillä on jo vaatteita ja muutaman olen ostanut kirppikseltä lisäksi, koska nyt tiedän, millaisia vaatteita tarvitaan (en halua enää lainavaatteita). Lisäksi osa pakkauksen tuotteista oli meidän tarpeisiimme vääränlaisia: haalari liian iso, ja ohuen makuupussin tilalle halusimme untuvamakuupussin.
Ap
Enpä ole minäkään ottanut kenenkään lapsen kohdalla (4 lasta). Vaatteet niin rumia, enkä tee juuri mitään sillä kaikella muulla tavaralla mikä tulee pakkauksen mukana. 140 e, jonka saa jos ei pakkausta ota, saa tosi paljon hankittua mieleisiä vaatteita ja lakanoita.
En ottanut minäkään yhdellekkään lapselle, joten eipä mulla mitään kysyttävää taida olla.
Ihan jokaisen oma päätös ottaako vai ei.
Minä en ole vielä ihan ymmärtänyt tämmöisiä aloituksia :o
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:12"]
Enpä ole minäkään ottanut kenenkään lapsen kohdalla (4 lasta). Vaatteet niin rumia, enkä tee juuri mitään sillä kaikella muulla tavaralla mikä tulee pakkauksen mukana. 140 e, jonka saa jos ei pakkausta ota, saa tosi paljon hankittua mieleisiä vaatteita ja lakanoita.
[/quote]
Meillä on kyllä jonkin verran menneiden vuosien pakkausten tavaroita. Katselin joskus Kelan sivuilta kuvia läpi ja oli hauska bongailla, mitä kaikkea itseltä löytyy kotoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:13"]
En ottanut minäkään yhdellekkään lapselle, joten eipä mulla mitään kysyttävää taida olla.
Ihan jokaisen oma päätös ottaako vai ei.
Minä en ole vielä ihan ymmärtänyt tämmöisiä aloituksia :o
[/quote]
Ei sun tarvitsekaan ymmärtää, ihan huvin vuoksihan näitä tehdään.
Ap
Jos ei ota äitiyspakkausta, saako sen rahana vai!?!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:02"]
Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Mitä ihmettä sillä tekisitkään?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:14"]
[/quote]
Kela maksaa muistaakseni 140 e.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:02"]
Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Mitä ihmettä sillä tekisitkään?
[/quote]
Voihan sitä vaikka pukea lapsensa siinä oleviin vaatteisiin tmv.
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:12"]
[/quote]
Samoin. Olin saanut siskoltani vauvanvaatteita jo niin paljon, että en tehnyt pakkauksella mitään. Joten otin rahana.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:09"]
ootko rikas?
[/quote]
jos on riippuvainen äippäpakkauksesta tai siitä 140 eurosta niin ei kannata tehä lapsia.
Mä muuten tein tämän avauksen siksi, että tuolla yhdessä ketjussa kritisoitiin erästä bloggaajaa siitä, että tämä ei ottanut äitiyspakkausta (no okei, ne on niitä blogihullujen juttuja) ja toisaalta siksi, että ihmiset kysyy usein, JOKO olemme saaneet pakkauksen, ei niin päin, aiommeko sen ottaa (ei se mua siis mitenkään haittaa, saa sitä kysyä).
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 15:14"]
[/quote]
Kela maksaa muistaakseni 140 e.
Ap
[/quote]
Joo ja pakkauksessa olevien vaatteiden yms. arvo on yli 300€.
pelkäsitkö lapsesi muuttuvan lakupekaksi jos otat pakkauksen?