Millaisille miehille kelpaisi maskuliininen, lihaksikas ja tatuoitu nainen?
Kommentit (18)
Ei kenellekään. Miehet haluaa hennon ja puhtoisen naisen.
Jos ääni ei ole möreä, niin kelpaisi ihan hyvin.
Mun yksi ystävä sopii kuvaukseen, eikä hänellä ole ollut puutetta miehistä. Saman kanssa on ollut naimisissa ainakin 15 vuotta.
Varmaan aika monelle, mutta kuvailemasi naiset haluavat vastaavanlaisen version miehestä.
Feminiiniselle, hintelälle ja tatuoimattomalle? Vastakohdat viehättävät aina.
Vierailija kirjoitti:
Feminiiniselle, hintelälle ja tatuoimattomalle? Vastakohdat viehättävät aina.
Todennäköisesti ap:n kaltaiset naiset kuitenkin haluavat Chris Hemsworthin. Olen itse feminiininen, hintelä ja tatuoimaton mies ja haluan silti geneerisen kauniin keijukaisnaisen, en maskuliinista jyrää.
Vierailija kirjoitti:
Mites noi lesbojutut olis?
No jos nainen on hetero, niin ei varmaan sitten.
Joskus on tullut julkisilla paikoilla tuollaisia naisia vastaan. Useamminkin kerran on kulkenut kovasti itsensä kaltaisen miehen kanssa. Tietenkään ei voi sanoa ilman tietoa, että kyseessä olisi ollut pari, mutta sellainen vaikutelma on kuitenkin välittynyt.
Mulle kelpaisi. Koodailen ja harrastan balettia. Olen aina pitänyt naisista jonka askelluksessa on tiettyä gravitaatiota ja uhmakkuutta kuten jollakin pantterilla. Tatuointi sotii omia esteettisiä ymmärryksiä vastaan mutta ei olisi mikään ylitsepääsemätön este.
Tässäpä näkee hyvin, miten naisen rooli kapenee. Kaikkien pitäis olla yhdestä muotista, ja jos ei ole, lokeroidaan lesboksi tai transmieheksi.
En nyt sano, että hieman maskuliinisena naisena oli pelkästään helppoa 90-luvulla, mutta ei mulle kuitenkaan tuputettu lesboutta tai transidentiteettiä.
Tuohon vielä yli 175 cm pituus ja shokkiväritukka niin saadaan kaikki mahdollisimman pahat turn off:t samaan syssyyn.
Minulle kelpaisi, mutta nainen tuskin kelpuuttaisi minua