Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli matrixi päivä, samoja roboja samoissa paikoissa, kuin ennenkin -Zinccster

Vierailija
07.11.2020 |

Saapi nähdä, että onko tänäänkin.

Silti ostin Litistä Black angus maukasta metukkaa ja tryffelimetwurstia. Kyllä. Niitä syötiin jo 20 vuotta sitten myöskin, eli vanha päiwä toisti itseään, samat ihmiset kaupungilla samoissa paikoissa jne.

Mutta saas nähdä onko tänään "uusi" päivä, vaiko vanha.

-Sinkkiş

Kohta lähden meinaan kaffetteleen kaupungille ..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä aamupala ! Loistvia metwursteja nuo! Vähän hintavia kyllä. Black Angus maksoi 50e / kilo ..

Zincc

Vierailija
2/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu

En ! Tulet huomaamaan, että olen oikeassa ..

-Sinkkiş

Vierailija
4/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se de ja vu, jos näkee 10 vuotiaan äitinsä kanssa kaupoilla, kuten 10 vuotta aikaisemminkin ;) 

Skidi on edelleen 10 vuotias. Sanoisin, että se on robo ;)

(tai sitten minä olen aikamatkaaja)

( ehkäpä kumpikin on totta)

-Sinkkiş

Vierailija
5/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee narsisti jolla ei ole elämässään ketään ihmisiä eikä hovia joilta saada välttämätön päivittäinen egobuusti. Yrittää ensin saavuttaa sen haukkumalla anonyymisti naisia netissä. Kun siitä lentää pihalle kerta toisensa jälkeen eikä äly ei riitä voittamaan väittelyjä, mikä neuvoksi. Henkilö kehittelee itselleen päiväunen aikamatkailusta ja ennalta näkemisestä, jolla "päteä". Jutut on niin huonoja ettei ketään kiinnosta kommentoida. Tavoite saavutettu.

Vierailija
6/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee narsisti jolla ei ole elämässään ketään ihmisiä eikä hovia joilta saada välttämätön päivittäinen egobuusti. Yrittää ensin saavuttaa sen haukkumalla anonyymisti naisia netissä. Kun siitä lentää pihalle kerta toisensa jälkeen eikä äly ei riitä voittamaan väittelyjä, mikä neuvoksi. Henkilö kehittelee itselleen päiväunen aikamatkailusta ja ennalta näkemisestä, jolla "päteä". Jutut on niin huonoja ettei ketään kiinnosta kommentoida. Tavoite saavutettu.

Onko sulla kaikki hyvin ?

-Sinkkiş

Vierailija
7/7 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuten täällä taas tännään feikki-rölliseni ;) 

Mutta harwoinhan sinä täällä käyt ;) 

-Sinkkiş

Joka päiwä olet täällä aamusta iltaan. Oletko matrixin kätyri ? Minä kohta pesen lattiat, lyön pesukoneen käyntiin ja lähden kaupungille .. 

Mitä sinä teet ? Jäkität täällä koko päiwän, koska jos tulen takaisin iltapäiwällä, niin täällähän sinä olet ;)

Good Luck Chuck !

t. Zinc The King

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän