Tuntuu jotenkin hyvältä kun mies sairastuu flunssaan tai oksennustautiin.
En siis nauti siitä miehen sairastelusta tai pahasta olosta mitenkään, en oikeasti.
Jotenkin vaan tuntuu mukavalta, että mies on kipeänä, saan hoivata ja itselleni siitä hyvän mielen. Jotenkin "ostan" ja saan sillä itselleni jotain.
Muita?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 16:01"]Nostelen vain
[/quote]
Kyllä mustakin on kiva hoitaa toista kun on kipeänä, mutta mieluummin hoidan terveenä... ;)
Münchhausen syndrome by proxy https://fi.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchhausenin_oireyhtym%C3%A4
Ei kuulosta terveeltä.
Ymmärrän toki, että miehen hoivaamisesta ja hyvänä pitämisestä voi tulla itsellekin hyvä mieli, mutta eihän siihen sairautta tarvita. Voihan miestään hemmotella ihan vaikka normilauantaina.
Mustakin on jotenkin mukavaa kun toinen on kipeä ja saa hoivata. Ei se toisen huono olo vaan se että saa tehdä sen paremmaksi. Ennen tätä keskustelua en edes ajatellut että olisin jotenkin sairas mieleltäni kun tykkään hyysätä, mutta nyt kun ajattelen, niin mielestäni "normaali"hemmottelu ei tosiaan tunnu yhtä mukavalta itsestä kuin sairaana olevan ihmisen "parantelu". Mikähän mua vaivaa
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 01:00"]
Mustakin on jotenkin mukavaa kun toinen on kipeä ja saa hoivata. Ei se toisen huono olo vaan se että saa tehdä sen paremmaksi. Ennen tätä keskustelua en edes ajatellut että olisin jotenkin sairas mieleltäni kun tykkään hyysätä, mutta nyt kun ajattelen, niin mielestäni "normaali"hemmottelu ei tosiaan tunnu yhtä mukavalta itsestä kuin sairaana olevan ihmisen "parantelu". Mikähän mua vaivaa
[/quote]
Mielenkiintoinen näkökulma se, että terveen hemmottelu ei tunnu yhtä hyvältä kuin sairaan hemmottelu. Mistä luulet sen johtuvan? Liittyykö siihen joku vallantunne? Sairaanhoitajafetissi? Reagoiko mies eri tavalla?
Sadomasokisti olet. Sido se terveenä johonkin suukapuloineen niin saat kiksejä terveellä tavalla etkä noin.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 01:00"]
[/quote]
Mielenkiintoinen näkökulma se, että terveen hemmottelu ei tunnu yhtä hyvältä kuin sairaan hemmottelu. Mistä luulet sen johtuvan? Liittyykö siihen joku vallantunne? Sairaanhoitajafetissi? Reagoiko mies eri tavalla?
[/quote]
Ehkä se on se että mies tai kuka nyt onkaan, on silloin niin avun tarpeessa (vaikka ei välttämättä olisinaan) ja pystyn pienillä jutuilla auttamaan. Eli varmaan valtaan liittyy ja siihen että tunnen oloni tarpeelliseksi. Ei ole mitään sh-fetissiä kyllä. Nyt kun palstapsykologeja tuntuu olevan hollilla niin voisiko tähän liittyä jotkut lapsuuden jutut? Lapsuuteni oli vähän levoton ja tunsin oloni välillä epärakastetuksi ja toisarvoiseksi, josko sitten sairauden iskiessä haluan olla se pelastava ja tarpeellinen herran enkeli joka tulee ja hoitaa.
Teen tätä muuten myös muissa ympäristöissä, esim. baareissa olen monesti se joka viettää iltansa vessassa sen huonokuntoisen kaverin kanssa. Ei mulla kyllä taida olla kaikki kotona, tarvinko terapiaa?
Nostelen vain