Ostin taas tänään kymppitonnilla osakkeita
Ostin tänään osakkeita yli kymppitonnilla. Peliin meni koko nettopalkkani 3 800 € ja loput on sijoituslainaa. Olen nyt maksimivivulla pörssissä mutta nukun yöni hyvin, koska Bidenin valinta USA:n presidentiksi ja sitä seuraava elvytyspaketti saa sijoittajat villiintymään ja kurssit nousee pian pilviin.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
it-alan yritykset ovat toivoneet bidenin voittoa, joten on mahdollista että jossain vaihdeessa kurssit nousevat.
Ainakin FAANG-jättiläisille Trump olisi paljon toivotumpi presidentti, koska Biden tahtoo säädellä ja rajoittaa niiden toimintaa.
Kymppitonni on pikkusumma. Tee sitten uusi aloitus kun sijoitat vähintään miljoonan.
No olet myöhässä
Pressanvaalit on jo osakehinnoissa
Mikä v'ttu tämänkin aloituksen pointti oli?
Kursseilla on tällä hetkellä vain yksi suunta. Se ei ole ylös päin.
Vierailija kirjoitti:
Kursseilla on tällä hetkellä vain yksi suunta. Se ei ole ylös päin.
Ei suoraan ylös, vaan kirkkaasti kohti koillista!
Voi sinua.
Et sitten ole ottanut selvää, että senaattiin ja edustajainhuoneeseen tulee sellainen värisuora, ettei mitkään uudistukset ja jättielvytykset tule menemään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua.
Et sitten ole ottanut selvää, että senaattiin ja edustajainhuoneeseen tulee sellainen värisuora, ettei mitkään uudistukset ja jättielvytykset tule menemään läpi.
Et kai kuvittele, että sijoittajat olisi onnesta soikeina jos Biden saisi tahtonsa läpi? Ehei. Pörssi riemuitsee, kun Trumpin sekoiluista päästään eroon ilman että USA joutuu vihervasemmistolaisen ikeen alle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v'ttu tämänkin aloituksen pointti oli?
On täällä turhempiakin keskusteluja.
Olet auttamattomasti myöhässä. Olin itse all in jo maaliskuun lopussa, ja otin huhtikuun puolivälin paikkeilla ison sijoituslainan jolla vivutin itselleni lisää tuottoja.
Vierailija kirjoitti:
Olet auttamattomasti myöhässä. Olin itse all in jo maaliskuun lopussa, ja otin huhtikuun puolivälin paikkeilla ison sijoituslainan jolla vivutin itselleni lisää tuottoja.
Bitkoinista saisi isoja tuottoja. Samoin ne itjätit.
Sveitsi kun painaa rahaa suoraan keskuspankeista niihin tuottamaan negakoroilla niin siellä voi kansalaiset elää osingoilla.
Mites muualla ja miksi?
Voi ressukkaa. Nousut on nähty jo ja nyt on huonoin mahdollinen hetki ostaa osakkeita, kun ollaan kuplan huipulla.
Rahoilla leuhkiminen on suuri turn off.
Biden valittiin presidentiksi, mutta siihen liittyvä nousu on jo nähty. Pian alkaa lasku, kun Trump ei suostu myöntämään tappiotaan ja jättämään presidentin virkaansa suosiolla. Huono häviäjä on tavallistakin arvaamattomampi ja piittaamattomampi presidentti, jonka sekoilut voi saada aikaan kunnon romahduksen. Parhaassakin tapauksessa luvassa on kuoppaista menoa, joten kannattaa pitää hatuista kiinni ja harkita myymistä nyt kun kurssit on vielä korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Asenteesi paljastaa, että olet katkeroitunut luuseri joka tahtoo muille pelkkää pahaa.
Vastaa rehellisesti aloittaja:
Paljonko pannukakkusi lässähti kevättalvella, kun pörssi teki corona-rommit ?
Vastaa euroina - älä savolaisittain.
:) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jos on turn off av mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jos on turn off av mammoille.
Niinpä. Sehän on vaan hyvä jos välttyy näiden lurpsahtaneiden, 5 lasta 5 eri miehen kanssa porsineiden elämäntapatyöttömien läskilehmien huomiolta.
it-alan yritykset ovat toivoneet bidenin voittoa, joten on mahdollista että jossain vaihdeessa kurssit nousevat.