Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hävettää, kun mulla on liian hyvä fb-profiilikuva
23.02.2014 |
Voinko mä pitää sen vaikka luonnossa en niin kaunis olekaan? Kerrankin tuli onnistunut otos!
Järkky vaan, jos joku entinen koulukaveri sattuu tulemaan vastaan ja katsoo, että tuohan onkin ihan rupsahtanut ämmä jo.
Kommentit (3)
Voit sä sen pitää :D on niitä muillakin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä. :D Jos joku tulee mulle siitä aukoon, niin sanon, että av:lla luvattiin ja annettiin siunaus.
ap.
Alue: Aihe vapaa
Ensimmäisen maailman ongelmia.