Kuuluisista valekuukautisista?
Meillä siis vauva toiveissa ja yritetty jo 8kk. En ole tullut koskaan raskaaksi vaan menkat tulleet yleensä suht ajallaan ja normaaleina. Nyt menkat tuli myöhässä mutta ilman kipuja ja niukkoina. Vuoto on hyvin niukkaa, tamponi ei täyty ja paperiin ei tule pyyhittäessä verta. Normaalisti pönttöön valuu jo pissatessa kasoittain verta ja tamponista tulee läpi nopeasti. Ja kipuja esiintyy aina ensimmäisenä päivänä jo ennen kuin vuoto alkaa.
Tein testin vuorokautta ennen alkamispäivää ja selkee nega. Sen jälkeen en ole tehnyt vaan ootellut kuukautisia mutta nyt mietin miksi ne on tällaiset ja nää kuuluisat valemenkat iski mieleen. Testiä en tee vielä, oottelen että muuttuko nää menkat normaaleiksi. Ja kauanko kestävät. Mutta siis jos on kokemuksia valemenkoista niin kiitos kuulisin mielelläni.
Vauva olisi erittäin tervetullut ja olen ollut jo hieman peloissani jos en tulekkaan raskaaksi vaikka yritysaika nyt ei ole toivottoman puolella vielä. Miehelläkään ei ole ennestään lapsia. Ovista en ole tikuttanut vaan mulla oli selkeet oviskivut vas.puolella puoli välissä kiertoa ja limat tuli myös eli oletan olleen tuolloin.
Kommentit (4)
Kukaan ei tiiä?
Vuotoa tuli päivällä surkeesti vähän ruskeeta/pinkkiä.
Enää ei mitään. Side ollu jo monia tunteja. Voikohan näitä ees menkoiksi kutsua jos jatkuu näin. Vai joko loppu?
Ap
Mulla oli viime raskaudessa menkat, yhdet vaan ja tosi niukat. Joten tajusin tehdä testin vasta viikolla 8. Aloin huomaan selviä oireita esim.rinnoissa ja testiin tuli tosi selvä raskaana viiva. Mulla oli jo neljäs raskaus joten tunnistin oireeni. Ja ei kiire sen testin kans, mulla ollu tosi alhasia hormonipitosuuksia joten testit näyttäny plussaa vasta joskus rv 5 tai 6. Sellainen kokemus mulla.
Kaksi kertaa olen ollut raskaana. Toisella kerralla tuli ns. valemenkat ja toisella kertaa ei. Ne alkoi päivää, paria ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja jäivät niukoiksi. Testin tein varmuuden vuoksi neljä päivää näiden valemenkkojen alkamisesta ja oli selvääkin selvempi plussa test(e)issä.
Niin ja siis nyt on kp 31/28 eli alkoivat myöhässä. Testailin silloin kp 27/28 ja nega oli.