Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua mennä sukuloimaan niin kauan kun olen vielä sinkku koska masentaa ne kyselyt

Vierailija
06.11.2020 |

Aion tavata sukulaisia vasta sitten kun olen löytänyt jonkun että voin kerrankin vastata myöntävästi kyselyihin että onko mulla miestä :(

Muita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyt tuskin loppuvat miehen löytämiseen. Sitten alkaa jankkaus yhteen muutosta, kihloista, naimisiinmenosta ja lapsista. Toisten elämää tenttaavat ihmiset kannattaa pitää mahdollisimman etäällä, olivat sukulaisia tai eivät. Haluavat vain saada juoruilumateriaalia eivätkä ole kiinnostuneita kenestäkään aidosti.

Vierailija
2/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sitkeitä sukulaisia sulla. Mulla lopettivat kyselemiset jo vuosia sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tapasitte Kongossa ja mies tulee heti kun paperit on kunnossa. Eivät kysele enää.

Vierailija
4/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mua ärsyttää enemmän ne tenttaukset kaikesta ”missä tapasitte, mitä mies tekee blaablaa

Vierailija
5/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla murheet, voihan viturallaan

Vierailija
6/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille pitää sanoo vaan että empä ole miestä ettinytkään, viihdyn näin oikein hyvin. Kyselijät ovat ankeudessaan vielä jossain keskiajalla, jolloin itsenäinen elämä ei ollut yleistä pitkäaikaisena.

Vierailija
7/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vanhat tädit lopettivat kyselyn kun seinään, kun vastasin, että harrastan vain irtosuhteita sekä maksullisia. Niissäkin on tapana vetää ns. kakkoseen, ettei vahingossakaan tulisi niitä lapsia.     :D 

Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Mutta kinuaminen loppui siihen. "Millonkas sinä tuot sen tyttöystävän näytille" tai "Eikös tuossa iässä pitäisi ruveta jo perhettä perustamaan" ovat sellaisia lauseita, mitä en vaan jaksa enää kuunnella.

Olen sinkku ja asun yksin. Ja nautin siitä. 

Vierailija
8/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit välttää tuon?

Vierailija
9/9 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyy mutta työpaikasta tai sen puutteesta tulee noita kyselyitä. Nyt tosin oon koulutustani vastaamattomassa työssä eikä sekään riitä ku kysytään, että jokos olet saanut kunnon hyvä paikkaisen työn...eli ymmärrän kuinka nuo kyselyt turhauttaa.