Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nuo tyhjänpäiväset postaukset blogeissa

Vierailija
23.02.2014 |

Siis just nämä tämmöiset missä ei ole päätä eikä häntää. Esimerkiksi tuon Pipsankin tämän päiväinen postaus. NIIN TURHA!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän se on, kun blogataan vain postaamisen takia. aika tyhjänpäiväisiä usein Pipsan postaukset.

Vierailija
2/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "palataan astialle" on myös harvinaisen tyhmä lause.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa ottaa kritiikkiäkään vastaan tämä ko. naikkonen

Vierailija
4/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja narinajoukkio kokoontuu... bloggatkaapa itse niin näette ettei se ole niin helppoa. 

Vierailija
5/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on helppoa :)

-bloggaaja[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:01"]

Ja narinajoukkio kokoontuu... bloggatkaapa itse niin näette ettei se ole niin helppoa. 

[/quote]

Vierailija
6/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:04"]Nimenomaan on helppoa :)

-bloggaaja[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:01"]

[/quote]

[/quote]

Bloggaankin.

Vierailija
7/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:01"]

Ei osaa ottaa kritiikkiäkään vastaan tämä ko. naikkonen

[/quote]Näytä mulle yksikin kritiikki mitä tämä ko. naikkonen ei ole osannut ottaa vastaan? Mun mielestäni vastailee turhankin asiallisesti noihin ikäviin kommentteihin. Lukijat valittaa ihan liian pienistä ja turhista asioista. Ja sitten on tuo yksi joka oikein keksimällä keksii valittamisen aihetta.

Vierailija
8/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitetta sitten vaan pöytään että päästään kritisoimaan teidän turhanpäiväisiä tekstejänne. Oi odottakaahan, tuskin uskallatte kertoa osoitetta. Napiskaa sitten vasta kun itse uskallatte näyttää esimerkkiä miten sitä täydellistä blogia pidetäänkään.

Vierailija
9/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:08"]

Osoitetta sitten vaan pöytään että päästään kritisoimaan teidän turhanpäiväisiä tekstejänne. Oi odottakaahan, tuskin uskallatte kertoa osoitetta. Napiskaa sitten vasta kun itse uskallatte näyttää esimerkkiä miten sitä täydellistä blogia pidetäänkään.

[/quote]

Joku otti pienen ja ihan asiallisen kritiikin nyt kovin henkilökohtaisesti? :-D

Vierailija
10/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kai jokaisella on oikeus arvostella blogi vaikka yhtä arvokkaaksi kuin kilo paskaa, julkisiahan ne ovat... Jokainen bloggaaja on valinnut julkisen "huoraamisen", niin se nyt on vaan kestettävä negatiivista palautetta. jos ei miellytä, niin ainahan blogin voi lopettaa!

Vierailija
11/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää teidänlaiselle valittajat. Mun mielestä Pipsa voisi ottaa takas sen kommenttihyväksynnän kun niin paljon pelkkää valitusta tulee tonne blogiin. Eikä voida puhua enää kritiikistä tai erimieltä olemisesta vaan ihan selvää valitusta ja jankuttamista. Nytkin siellä on kova vääntö käynnissä jostain tyhmästä tuplapeitteestä. Jos toinen sanoo ettei ole sopivan kokoista löytänyt myymälästä eikä netistä uskalla tilata niin oikeuttaako se kauheaan valittamiseen? Ei ole enää mitään hyväntahtoista neuvomista vaan ihan vittuilua. Pipsahan joskus sanoi tunteneensa että jossain kommentissa häntä syyllistettiin ja sitten alkoikin heti että eihän me sellaista tarkoitettu. Niin varmaankin! Pipsa on ihan liian kiltti noille kusipäille ja oon laittanut viestiä Pipsalle että alkaisi katsomaan mitä julkaisee ja jos joku valittaa ettei kommentti mennyt julkaisuun niin vastaisi vaan buuhuuu mee itkee jollekin jota kiinnostaa eli samanlaiselle kusipäälle.

Vierailija
12/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:44"]

[/quote]

Kai jokaisella on oikeus arvostella blogi vaikka yhtä arvokkaaksi kuin kilo paskaa, julkisiahan ne ovat... Jokainen bloggaaja on valinnut julkisen "huoraamisen", niin se nyt on vaan kestettävä negatiivista palautetta. jos ei miellytä, niin ainahan blogin voi lopettaa!

[/quote]No sitähän sää varmaan haluaisitkin että Pipsa lopettaisi. Jos joku kirjottaa julkista blogia niin se ei tarkoita että te saisitte päästää sen kilon paskaa toisen niskaan. Käytöstapojen perään kuuluttaisin! Mitä ihmeen paskasanoja noi blogit teille oikein on? Millä oikeudella te ajattelette että mää puran kaiken vitutuksen niille. NIille saa purkaa sen mielipahan sillä nehän pitää julkista blogia. MITÄ VITUUU?? Ootteks te vähän tyhmii itsekin kun noin ajattelette??? Saunan taakse vaan sanon minä!

Vierailija
13/13 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]No sitähän sää varmaan haluaisitkin että Pipsa lopettaisi. Jos joku kirjottaa julkista blogia niin se ei tarkoita että te saisitte päästää sen kilon paskaa toisen niskaan. Käytöstapojen perään kuuluttaisin! Mitä ihmeen paskasanoja noi blogit teille oikein on? Millä oikeudella te ajattelette että mää puran kaiken vitutuksen niille. NIille saa purkaa sen mielipahan sillä nehän pitää julkista blogia. MITÄ VITUUU?? Ootteks te vähän tyhmii itsekin kun noin ajattelette??? Saunan taakse vaan sanon minä!

[/quote]

Rauhoitus nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme