Miehen vähentyneet halut.
Miesystävällä halut vähentyneet. Ei tee aloitteita, mutta suostuu välillä seksiin jos teen aloitteen. Kuitenkin suoritus on laimeaa eikä ole järin kiinnostunut minun huomioimisesta, mieluiten homma alta pois ja se siitä.
Mies vetoaa stressiin. Toivoisin näkökulmia asiaan. Kuinka uskottava tuollainen selitys on vai pitääkö ennemmin pelätä muita vaihtoehtoja.
Kommentit (101)
Koska miehet laiskistuvat suhteessa. Ihan jokaisessa asiassa. Ei liity sinuun aloittaja vaan siihen että seurustelet miehen kanssa.
Keksi itsellesi muuta sisältöä elämään. Seksistä jankuttaminen ei johda kuin riitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos on stressiä oikeasti, niin eipä pyöri seksi ensimmäisenä mielessä. Varsinkin näinä aikoina, kun on lomautuksen uhkaa ja ihmisiä revitään äärirajoille joissain työpaikoilla, niin kyllähän se vaikuttaa henkiseen hyvinvointiin.
Työkavereille annetaan lomalappuja, väläytellään myös irtisanomisuhkaa, jostain syystä niitä töitä on kyllä edelleen entiseen malliin ja kun osa on poissa, niin työt kasaantuu aina jollekin jne. Sitten on vielä asuntolaina maksettavana ja kaikki tuntuu niin epävarmalta. Ei ihmekään, jos vähän stressiä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ulkonäkösi, paino & pituus. Oma mielenkiinto lopahti aikoinaan kun tyttöystävä ylitti painoni (80 kiloa) huomattavasti lyhyempänä. Meni vaan halut kokonaan, vaikka edelleen kiintynyt olinkin.
M28
Lol, teinit on niin tyhmiä
Kyllä miehen sydämeen tie vie vatsan kautta. Jotain oikein hyvää ruokaa. Ja riittävästi. Sitten niitä hellýyden osoituksia :)
Jos Ap olisi itse aloitteellinen?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies lihonut? Sekin voi vaikuttaa haluttomuuteen.
Ihan muutama kilo on tullut rasvaa suhteemme aikana, mutta pitkässä miehessä kolme-neljä kiloa ei ole paljon ja edelleen hän on vähärasvainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies, ja millaiset elintavat?
Alta 30, urheilullinen mies, käy punttisalilla ja lenkkeilee. Syö monipuolisesti ja terveellisesti, joskin myös herkkuja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile ulkonäkösi, paino & pituus. Oma mielenkiinto lopahti aikoinaan kun tyttöystävä ylitti painoni (80 kiloa) huomattavasti lyhyempänä. Meni vaan halut kokonaan, vaikka edelleen kiintynyt olinkin.
M28
160cm, 55kg, ry 91, vy 65, ly 92. Ulkonäkö huoliteltu.
Tottahan toki palstan naisilla on Marilyn Monroen mitat, mitenkäs muutenkaan 😁
Koita kestää, naisilla tuo on 100 kertaa yleisempää.
Oletko sanonut tai antanut ymmärtää jotain ikävää seksiin liittyen?
Mulla on veli (45v), jolla intohimo omaan naiseen loppui aina 2-3 vuoden jälkeen. Siinä on mennyt yksi avioliitto ja kaksi avoliittoa. Ei pysty vaan näkemään naista pitkässä juoksussa intohimonsa kohteena vaan alkaa kurkkia aidan yli. Ei osaa selittää, miksi 😐
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästynyt aloitteiden tekemiseen. On huomannut miten paljon seksin harrastaminen on hänestä kiinni, niin kiinnostus lopahtanut.
Olen itsekin ollut aloitteellinen koko suhteen ajsn, myös avoin seksistä keskustelija. Tällä hetkellä minä olen se joka aloitteen tekee ja usein se torjutaan tai saan haljun suorituksen joka päättyy ennen kuin laukean ja sen jälkeen huonon omatunnon koska en ole haltiossani.
Ap
Tee kotitöitä, hoida lapset, ala arvostaa ja kunnioittaa puolisoasi. Ja opettele huomioimaan hänet seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllästynyt aloitteiden tekemiseen. On huomannut miten paljon seksin harrastaminen on hänestä kiinni, niin kiinnostus lopahtanut.
Olen itsekin ollut aloitteellinen koko suhteen ajsn, myös avoin seksistä keskustelija. Tällä hetkellä minä olen se joka aloitteen tekee ja usein se torjutaan tai saan haljun suorituksen joka päättyy ennen kuin laukean ja sen jälkeen huonon omatunnon koska en ole haltiossani.
Ap
Tämän kommentin jälkeen en ihmettele yhtään, jos miestä ei haluta
eri
Moni nainen vaihtaisi mieluusti oman liian halukkaan miehen haluttomaan. Olisit onnellinen, kun mies ei jatkuvasti ole haluamassa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
:D :D :D :D :D :D :D Joooooooo ihan varmaan tästä tietää että jauhaa paskaa
Mikä osuus on paskanjauhantaa mielestäsi? Koko ongelma? Mieskö ei voi olla haluton?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et usko, että miehellä on stressiä? Sitä tulee vielä enemmän, jos pelkäät ja huolittelet mistä on kyse. Parisuhteessa tulee alamäkiä, loivia vaiheita, joihin myös vuodenajat vaikuttavat. Joten jos toisen ei tee mieli, niin anna toisen olla. Ymmärryksellä ja tilanteeen hyväksynnällä on itse asiassa suurempi, myönteinen vaikutus tilanteeseen kuin kaivelemalla väkisin ongelmia suhteestanne.
Mieti ennemminkin, miksi pelkäät ja koet hylkäämisen pelkoa? Ne asiat sinun täytyy oppia hallitsemaan, sillä muutenhan joudut aina roikkumaan miehessä ja kyttäämään miten hän sinuun milloinkin suhtautuu.
Kyllä hänellä selvästi onkin stressiä ja ollaan puhuttu niistä asioista mitkä painetta luo. On vain vaikea uskoa, että pelkästään stressi veisi mieheltä seksihalut ja pohdin onko se yleistäkin. Itse en ole aiemmin ollut suhteessa jossa miehen ei tee mieli jonkin minuun liittymättömän asian takia.
Täytyy varmaan yrittää olla liikaa puhumatta asiasta ja keskittyä entistä enemmän omiin asioihin. Jospa tilan antaminen saisi miehen kaipaamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Tottahan toki palstan naisilla on Marilyn Monroen mitat, mitenkäs muutenkaan 😁
En tiedä Marilynin tai palstan naisten mittoja, mutta nuo ovat minun. Muut voivat laittaa omiaan jos haluavat. Eiköhän hoikkia naisia kuitenkin löydy vaikka kuinka. En ymmärrä ihmettelyä mitoistani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut tai antanut ymmärtää jotain ikävää seksiin liittyen?
Mielestäni en. Ihan hyvässä hengessä on välillä puhuttu seksistä. Mies on kyllä huomannut harmini jos jään ilman orgasmia, mutta en ole siitä ollut vihainen enkä sanonut pahasti vaan pyrkinyt olemaan neutraali käytökseltäni. Toki kehumaankaan en ole ruvennut niillä kerroilla jolloin olen jäänyt tyydyttymättä.
Ap
No tämähän on se suuri tabuaihe tämän "haluttomuuden" takana.