Juupas eipäs juupas eipäs -Sincc
Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs Juupas eipäs juupas eipäs
Sincc
Kommentit (12)
Mielenkiinnolla seuraan, että mistä matrix lähtee nostelemaan viestejä muka kiinnostavilla viesteillä.
Kuten tyyliin: Olen kyllä samaa mieltä / Olen kyllä eri mieltä / Enpä ole tuota itse huomannut / Olen huomannut ..
-Sinkkiş
Nosto aika on hauskaa, kun ne ei keksi noihin ketjuihin järkeviä viestejä, mutta nostaa pitää ! ;)
Ja we have a winner:
Onko sulla kolesterolikammo: et saa koliinia mistään? Kanamunan keltuaisista sitä saa parhaiten, ja lihasta myös, vaikkei ihan niin hyvin.
Sincc
Aivan kun 07:02 aloitetaan kuin ei olisi mitään eilisiä ketjuja ;)
Sincc
Seuraamme lisää kätyreiden tekosia ..
Tosi tärkeitä nostoja näkyy täällä jo kasapäin, kuten ennakoinkin ;)
Sincc
Hajuttomia, mauttomia, värittömiä vastauksia vailla minkäänlaista asiaa / sanomaa, tarkoitushan niillä onkin vain nostaa ketjut ylös ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Sähän lupasit poistua palstalta.
Jaa koska ?
Sincc
Joku 5 vuotta sittenkö ?
Jos tarkoitat sitä eilistä aloitusta, niin ei ollut mun.
Kuvittele vähemmän ja lue alta onko siellä Sincin nimimerkki. Jos ei ole, niin 99% tod. näk se ei ole mun aloitus ..
Sincc
Ei se sen vaikeampaa ole ..
Ja todistit taas täällä joka päivä notkuvasi ;)
Aina väität kun käyt haaaarvoin .. eli eilenkin notkuit koko päiwän. ;)
Tosin ethän sinä minua pysty huijaamaan .. vähä-älyisenä.
Sincc
Tyyppi muistaa kaikki mun kirjoitukset ja sitten pokkana väittää, että käy harvoin ;)
Hihi mikä pälli ;)
Sincc
Ja taas se on täällä aamuseiskalta päiwystämässä, kun minä juon aamukaffetta, päivän ryöt odottaa.. kohta narahtaa Volvo käyntiin.
Sincc
Lupasin olla kasilta pelipaikoilla, mutta mulla on liukuva työaika ;) (ei työaikaa oikeasti ollenkaan, vaan tulosvastuu)
Sincc
Olin eka vasta 7:01
Matrixin kätyrit on nyt jäässä !!
Sincc