A-talk nyt: Kylläpäs Haavisto esiintyy presidentillisesti
Hän on asiantunteva ja diplomaattinen, selkeä ja rauhallinen. Juuri niinkuin tulevan presidenttiehdokkaan tuleekin olla.
Kommentit (64)
Olen nähnyt Haaviston livenä. Hyvä esiintyjä ja osaa myös vitsailla.
Itse en luota Haavistoon enää yhtään. Puhe on pelkkää pintaa ja name droppailua.
Itsekin olen aivan vaikuttunut, vaikken Humu-Pekkaan luotakaan. Hänhän uskalsi jopa antaa tunnustusta Trumpin ulkopolitiikalle!
Tulee enemmänkin mieleen joku tätisetä -
Tuo toimittaja on enemmän lukenut kuin peksi
Kuka vielä kaiken tämän sotkun jälkeen kuvittelee Haavistosta presidenttiä?
Kyllä Peksi kansainvälisen politiikan hallitsee tosi hyvin. Mika Aaltola on myös tosi hyvä ja tuo Ylen naistoimittaja on myös hyvä.
Kiva kuunnella keskustelua muuten jossa jokainen keskustelija esittää koko ajan tosi hyviä pointteja ja ei mitään riitelyä myöskään.
Ei hyvänen aika, melkein kuka tahansa olisi parempi vaihtoehto. Ei vihreitä pitäisi koskaan päästää lähellekään valtaa. Tosin, eipä sitä presidentillä enää paljon olekaan. Ehkä Haavistosta olisi vähemmän haittaa ministerinä kuin presidenttinä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Peksi kansainvälisen politiikan hallitsee tosi hyvin. Mika Aaltola on myös tosi hyvä ja tuo Ylen naistoimittaja on myös hyvä.
Ei vakuuta
Onko haavisto suomen seuraava homodentti.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika, melkein kuka tahansa olisi parempi vaihtoehto. Ei vihreitä pitäisi koskaan päästää lähellekään valtaa. Tosin, eipä sitä presidentillä enää paljon olekaan. Ehkä Haavistosta olisi vähemmän haittaa ministerinä kuin presidenttinä?
Hakisi koulutustaan vastaavaa työtä
Haaviston pitäisi narista hitaasti, klunksutella ja hokea posket punoittaen kuinka ”väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino”. Silloin olisi vielä presidentillisempi.
Persuloideilla on nyt ahdistusta ja vaikea olla. Idoli häädetään Valkoisesta talosta ja EU on äänestänyt Puolan ja Unkarin mädättäjähallintojen rahoittamisen lopettamisen mahdollistavan lakimuutoksen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Haaviston livenä. Hyvä esiintyjä ja osaa myös vitsailla.
Oli kyllä ihme hivelö. Lajinsa tyypillinen edustaja.
Haavisto on 10x alfempi kuin Aaltola