Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITÄ tapahtuu ihmisen kuollessa? Yöuusintana koskettava ja

Vierailija
23.02.2014 |

puhutteleva ohjelma aiheesta, jossa tositarinoita ns. rajatilakokemuksista klo 02.30 asti http://www.tv7.fi/?player=oldie (TV7:n netti-tv)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV7 ? Ei kiitos.

Vierailija
2/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:13"]

TV7 ? Ei kiitos.

[/quote]

No mutta hei... miten olisi vähän avarakatseisuutta moniarvoisessa ajassamme: ymmärrän, jos sinulla on huonoja kokemuksia kanavasta, mutta tuskin se tarkoittaa, että kaikki TV7:lla olisi kehnoa. Tosiasiassa kavavalla on hyvin monenlaisia ja -tyylisiä ohjelmia eri kohdeyleisöille; aina lastenohjelmista pohdiskeleviin keskusteluohjelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmista puheen ollen: "Jeesus on panssarivaunussa, ampumassa, siellä oikein tykittää menemään!"

Vierailija
4/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:30"]

Lastenohjelmista puheen ollen: "Jeesus on panssarivaunussa, ampumassa, siellä oikein tykittää menemään!"

[/quote]

Jos oot ennalta päättänyt eli täysin sulkenut mielipiteesi tietynlaiseksi niin ymmärrän, että et halua kuulla erilaisia käsityksiä. Mutta tutustu toki ihan "piruuttasi" oheisen keskusteluohjelman moniin aiheisiin, ehkä yllätyt - parisuhde, seksi, itsetunto, tunteet, kasvu ihmisenä, tunteet ja kommunikaatio jne.: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=564

Vierailija
5/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:30"]

[/quote]

Jos oot ennalta päättänyt eli täysin sulkenut mielipiteesi tietynlaiseksi niin ymmärrän, että et halua kuulla erilaisia käsityksiä. Mutta tutustu toki ihan "piruuttasi" oheisen keskusteluohjelman moniin aiheisiin, ehkä yllätyt - parisuhde, seksi, itsetunto, tunteet, kasvu ihmisenä, tunteet ja kommunikaatio jne.: http://www.tv7.fi/vod/series/?series=564

[/quote]

Kirjoitat vastenmielisen alentuvasti.

Tule alas sieltä jalustaltasi.

Vierailija
6/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää aivopesua! Mihin lahkoon tuo tv7 liittyy? Joihinkin vapaisiin suuntiin? Ainakin ap:n tekopyhä tyyli on juuri samaa kuin vapareilla ja hellareilla.

Vierailija
7/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:40"]

Kirjoitat vastenmielisen alentuvasti. Tule alas sieltä jalustaltasi.

[/quote]

Ei missään tapauksessa ole tarkoitukseni! Olen pahoillani, jos niin koet - ainakaan tippaakaan ylemmyydentuntoinen olo minulla ei ole sinua kohtaan. Ehkä pahoitteluni kertoo, että olen tässä ihan samalla tasolla sinun ja kenen tahansa kanssa :)

Vierailija
8/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:45"]

[/quote]

Ei missään tapauksessa ole tarkoitukseni! Olen pahoillani, jos niin koet - ainakaan tippaakaan ylemmyydentuntoinen olo minulla ei ole sinua kohtaan. Ehkä pahoitteluni kertoo, että olen tässä ihan samalla tasolla sinun ja kenen tahansa kanssa :)

[/quote]

Oksennan...

Vierailija
9/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:41"]

Hirveää aivopesua!

Ainakin ap:n tekopyhä tyyli on juuri samaa kuin vapareilla ja hellareilla.

[/quote]

- Mikä on aivopesua? Ei kai pelkkä ohjelmavihje voi olla minkäänlaista aivopesua? Jokainen voi valita, minkä viestin avaa ja minkä linkin katsoo.

- Millainen tyyli on juuri sinun mielestäsi "tekopyhää"? Auta minua ymmärtämään!

Vierailija
10/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:46"]

[/quote]

Oksennan...

[/quote]

Taitaa olla toivotonta dialogia! Jos sinä "OKSENNAT" kun joku ymmärtää asiasi ja on pahoillaan mielipahastasi, niin mitäköhän ihmettä teet silloin, jos sinua ei kuunnella vaan mitätöidään, ja mielipahallesi viitataan kintaalla? Voitko nähdä asian myös tästä vinkkelistä.

Vierailija
11/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lakkaa tunkemasta iholle. Tämä on pelkkä keskustelupalsta. Käännytystyötä voit tehdä jossain muualla, kiitos.

Rukoile Jumalalta viisautta että ymmärtäisit mikä kirjoitustyylissäsi tökkii.

Vierailija
12/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:58"]

Ap, lakkaa tunkemasta iholle.

[/quote]

- Iholle tulemista ovat myös äärimmäiset kuvotuksen ja inhon ilmaisut - ehkä nekään eivät kuulu av:lle, joka on vain keskustelupalsta.

- Kiitos ajatuksesta, niin varmasti rukoilen. Mutta arvoitukseksi jää, miksi pienellä ylemmyydellä vetäydyt vastaamasta vilpittömään kysymykseeni ja viittaatkin Jumalaan. Joskus on tärkeintä, että me ihmiset puhumme suoraan toisillemme.

Vierailija
13/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:58"]

Ap, lakkaa tunkemasta iholle.

[/quote]

- Iholle tulemista ovat myös äärimmäiset kuvotuksen ja inhon ilmaisut - ehkä nekään eivät kuulu av:lle, joka on vain keskustelupalsta.

- Kiitos ajatuksesta, niin varmasti rukoilen. Mutta arvoitukseksi jää, miksi pienellä ylemmyydellä vetäydyt vastaamasta vilpittömään kysymykseeni ja viittaatkin Jumalaan. Joskus on tärkeintä, että me ihmiset puhumme suoraan toisillemme.

[/quote]

Et oo todellinen :D 

Vierailija
14/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 03:12"]

Ap, lakkaa tunkemasta iholle. Rukoile Jumalalta viisautta että ymmärtäisit mikä kirjoitustyylissäsi tökkii.

[/quote]

[/quote]

Et oo todellinen :D 

[/quote]

Oonpas! Näin monipuolinen maailma ja erilaisia ihmisiä ja ajatuksia - ei huono juttu. Mutta edelleen mysteeriksi jää "vuoropuhelukykysi äkillinen katoaminen" :) En kyllä itse huomaa kirjoittavani mitään niin kummoista, jonka luulisi saavan kenetkään melkein sanattomaksi.

Vierailija
15/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-parka herättää äärimmäisen voimakasta myötähäpeää.

Vierailija
16/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 03:22"]

Ap-parka herättää äärimmäisen voimakasta myötähäpeää.

[/quote]

No mutta miksi? Moni osaa kyllä heitellä ylemmyydentuntoisia/alentuvia "one-linereita", mutta entäs ne perustelut? Argumentointi ja vuoropuhelu on aikuisten hommaa - tai niin itse ainakin opin jo varhain.

Vierailija
17/17 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 02:45"]

[/quote]

[/quote]

Oksennan...

[/quote]

eiku nyt on muotia olla huumemyönteinen homoateisti.

Sehän se on päivän buumi tässä suomen lamatilanteessa