Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio käyttää aikaa enää ihmisiin jotka eivät rakasta minua

Vierailija
05.11.2020 |

Ihan hirveää elämän haaskausta ollut. Itse antaa eikä paljoa saa takaisin. Ajan hukkaa ja turhaa vaivaa. En ymmärrä miten olen oikein hakeutunut sellaisten seuraan. Pyysin Jumalalta että tästä lähin pysyvät loppuelämäni ajan poissa. Toivottavasti niin myös tapahtuu. Ei mene hukkaan aikaa sellaiselta mikä on oikeasti hyvää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksu päätös. Turha tuhlata aikaa, rahaa, ajatusta tai voimavaroja ihmisiin, jotka eivät sinusta selkeästi välitä. Tein itse saman päätöksen muutama vuosi sitten. Verisukulaisuus ei myöskään ole mikään syy pitää yhteyttä epämiellyttäviin ihmisiin. Kumpa olisin tämän ymmärtänyt jo vuosia aiemmin. Olisin säästynyt turhalta stressiltä.

Vierailija
2/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, noin olen itsekin tehnyt. Ansaitsen vain aitoa rakkautta, kukaan ei ansaitse vähempää, elämä on lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aiot olla tästedes yksin?

Vierailija
4/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varautua yksinäisyyteen sitten. Minulla on ehkä vain lapsuuden perhe jotka todennäköisesti rakastavat minua, vaikka ihan helppoa sekään ei aina ole. Ystäviä, kavereita ja tuttavia on ja heidän kanssaan on hasuka rupatella ja viettää aikaa vaikka he eivät taatusti minua varsinaisesti rakasta.

Ei kaikki ole aina niin mustavalkoista. Pitäkää kiinni ystävistänne kunhan huolehditte omista rajoistanne.

Vierailija
5/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aiot olla tästedes yksin?

En minä yksin jää, en aio sitä pelätä. En tiedä sinusta mutta itsestä vähän uuvuttava motiivi olla kenenkään kanssa vain siksi että muuten joutuisi olemaan yksin.

Ap

Vierailija
6/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät välitä muista kuin itsestään ja läheisistään.

Kaverit ovat uhka.

Vierailija
7/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaa ei ole ja ystävien välillä rakkaudesta puhuminen on makaaberia. Hyvää loppuelämää yksinäisyydessä.

Vierailija
8/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Jumalaa ei ole ja ystävien välillä rakkaudesta puhuminen on makaaberia. Hyvää loppuelämää yksinäisyydessä.

Jumala on rakkaus.

Vierailija
9/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit tietää että joku aidosti rakastaa sinua? Mistä me tiedetään täällä palstalla että olet kenenkään rakkauden arvoinen?

Vierailija
10/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit tietää että joku aidosti rakastaa sinua? Mistä me tiedetään täällä palstalla että olet kenenkään rakkauden arvoinen?

Jokainen on rakkauden arvoinen!!

Vierailija
11/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta ei kysytty mitään. Pohdiskele ihan omaa arvoasi kaikessa rauhassa.

Ap

Vierailija
12/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Isoja päätöksiä, mutta merkityksellisiä. Aluksi tuntui pahalta, mutta ajan kanssa on niin paljon helpompi hengittää.

Vierailija
13/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edellytä rakastamista, mutta muuten olen hyvin tarkka, keiden ihmisten kanssa haluan olla tekemisissä. Joskus nuorempana tuli hyväksyttyä elämääni melkein jokainen, mutta jo 30 vuotta sitten tein tavallaan "oman elämäni inventaarion" ja siinä yhteydessä lähti suuri määrä ihmissuhteita. Laatu korvaa määrän...ihmissuhteissakin. 

Vierailija
14/14 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap! Isoja päätöksiä, mutta merkityksellisiä. Aluksi tuntui pahalta, mutta ajan kanssa on niin paljon helpompi hengittää.

Kiitos! Jos on tavallaan muutenkin jo köyhä tässä asiassa, on varaa tehdä isoja päätöksiä kerta ei ole kauheasti menetettävääkään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä