Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies särki sydämeni :(

Vierailija
22.02.2014 |

Ollaan oltu vuosikausia yhdessä, tosi hyvä suhde ja elämä mallillaan. Kunnes nyt viime aikoina aloin epäillä, että miehellä on jotain meneillään työkaverinsa kanssa. Kiisti kaiken, mutta viikkoa myöhemmin jäi kiinni kuitenkin. Seurasi muutaman päivän kriisi jossa oltiin jo eroamassa, kunnes mies aneli minua takaisin ja kertoi rehellisesti (?) kaiken mitä oli tapahtunut ja minä päätin että yritetään vielä koska rakastan häntä niin paljon.

Nyt olen aivan rikki. Epäilen miestä koko ajan, kyttään kaikkea tekemistään, itken iltaisin kun hän nukkuu, työt menee päin helvettiä kun en osaa keskittyä..

Rakastan tuota miestä mutta pääsenkö ikinä tästä yli? On niin paska olo ettei tosikaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

been there done that=( tiedän tasan ap miltä tuo tuntuu. Lasten takia jatkan liitossa mutta luotto mennyt. Mieti pystytkö jatkamaan vai olisko parempi erota. Päätös on täysin sinun ja siihen on turha sivullisten neuvoja jakaa.

Vierailija
2/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi jatkamaan, jos mun selän takana pidettäis jotain ihme peliä. Varsinkin, jos on mennyt hyvin, eli ei mikään vihjaa pettämisen suuntaan. Tulis erittäin epäluotettava kuva miehestä, kun kirkkain silmin pystyy valehtelemaan ja myöntää vasta kiinnijäätyään. Hankala tilanne toi kyllä on, mutta vaikka kuinka rakastaisin, ilman luottamusta en osaisi jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 22:05"]Ollaan oltu vuosikausia yhdessä, tosi hyvä suhde ja elämä mallillaan. Kunnes nyt viime aikoina aloin epäillä, että miehellä on jotain meneillään työkaverinsa kanssa. Kiisti kaiken, mutta viikkoa myöhemmin jäi kiinni kuitenkin. Seurasi muutaman päivän kriisi jossa oltiin jo eroamassa, kunnes mies aneli minua takaisin ja kertoi rehellisesti (?) kaiken mitä oli tapahtunut ja minä päätin että yritetään vielä koska rakastan häntä niin paljon.

Nyt olen aivan rikki. Epäilen miestä koko ajan, kyttään kaikkea tekemistään, itken iltaisin kun hän nukkuu, työt menee päin helvettiä kun en osaa keskittyä..

Rakastan tuota miestä mutta pääsenkö ikinä tästä yli? On niin paska olo ettei tosikaan.

[/quote]

Pettää uudestaan!! Ota ero oikeasti

Vierailija
4/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä kannattaa miettiä on se, voisitko ottaa vaikka osan kesälomastasi jo nyt? Tai jopa sairaslomaa? Että saisit pääsi kuntoon, menisit vaikka lyhyelkle matkalle toisiin ympäristöihin selvittämään päätäsi. Kun tulisit takaisin kotiin, mieli voisi olla selkeämpi. Ei ole hyäv mennä töihin, jos pää on sekaisin, ei saa unta ja työn "menee päin helvettiä". Siinä lähtee näissä työmarkkinoissa helposti sulta työpaikkakin, kun taas jos otat 1-2 vkon loman, niin voita palata takaisin fiksummin. Mulle tuli ero 7 vuotta kestäneestä suhteesta yllättäen pari vuotta sitten. Onneksi oli silloin just 2 vkon joululoma alkamassa, sillä lomaa edeltävä vko oli täyttä helvettiä, kun piti yrittää töihinkin keskittyä. Sitten se 2 vkon loman aikana saikin vähän hengähdettyä ja selvitettyä asioita. Tsemppiä!

Vierailija
5/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerraan pettänyt ja voin sanoa, että ikinä en enää petä. Oli yhden illan lipsahdus, tapahtui 10 vuotta sitten enkä sen jälkeen ole ketään pettänyt. Että jos katuu ja on pahoillaan, oikeasti ei enää ikinä tuota tee.

Vierailija
6/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerraan pettänyt ja voin sanoa, että ikinä en enää petä. Oli yhden illan lipsahdus, tapahtui 10 vuotta sitten enkä sen jälkeen ole ketään pettänyt. Että jos katuu ja on pahoillaan, oikeasti ei enää ikinä tuota tee.

Vierailija
7/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:18"]

[/quote]

Eiköhän yhden illan juttu ole ihan eri juttu kuin suhde työkaverin kanssa. Ainakin minä koen niin.

Vierailija
8/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko suhde kesti?

Vierailija
9/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto :(((((((

Vierailija
10/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jätä niin pariterapia voisi olla paikallaan. Voimia!

Vierailija
11/11 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on paljon puhuttavaa ja itkemistä edessä joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi