Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v nainen on vaikea toipua erosta

Vierailija
05.11.2020 |

yli 20 yhteistä vuotta. Ja yhteinen perhe. Tossa toisessa ketjussa mietittiin mitä mies on tehnyt että vaimo löysi uuden paremman,Onko se noiin että ihmiset ajattelee että jätetyssä on vikaa. En itse pihdannut oon enempi sovitteleva luonne. En kiukuttele turhasta. Täydellinen en tietenkään ole. ei kai mesitä kukaan. Mutta just kun muutaman vuosi stten erottiin oli iltalehdessä tai sanomissa iso lööppi kuinka erot yleensä tapahtuu niin että nainen jättää miehen. No mut mies jätti. Tuntu aika pahalta nähdä tuo lööppi vaikeassa elämäntilanteessa. . mies oli hyvä mies vuosia. Se mitä meillä yhdessä oli en olis voinut kuvitella että pettää. navioliition lopussa alko arvostelu. . Luotin häneen. Olisin antanut anteeksi pettämisen. Hän jatkoi suhdetta. Hänen piti vielä lopuksi kertoa minulle että katso itseäsi ei siniua voi haluta. Ja vuosia meillä oli hyvä turvallinen lämmin suhde.Tietysti jatkoin elämääni mut on silti arvoton olo. Hänellä menee elämässä hyvin parisuhteessa. saa rakkautta. Minut tavalllaan pakotti vajaa 50 vuotiaana alottamaan uudenlaisen elämän. Minusta on ihanaa kun jollain pitkä parisuhde kestänyt eläkeikään ja pidemmälle. On aika raskasta elää elämää jonka kokee hyvin erilaiseksi. Ei hyvät ystävät pysy korvaamaan parisuhdetta . samalla tietäen että ei se mun eks mies oo joutunut kokeman tätä kaikkea niinkun minä. Hyvähän hänen on maata uuden naisen kainalossa illat. Eioo petetty ei oo joutunut rakentamaan elämäänsä uusiksi. Rakautta ja seksiä elämässä kaikenaikaa. Vissiin muutaman vuoden jopa kaks naista minä ja nykyinen. Kyllähän nyt tetysti on kohtelias kun tavattu ylioppilasjuhlissa,ja lapsen häissä. Ja minä tietysti kohtelias ollut nykyiselle vaimolle näissä tilaisuuksissa. Mitäs sen väliä vaikka mun selän takana kun kolmivuorotöissä itse olin. Oli helpo mua pettää. Ja meillä oli suhde jossa paljon puhuttiin luottamuksesta mies tosiaan sai mennä vapaasti koska luotettiin toisiimme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi! Ei näille aina mitään voi. Ihmiset on vapaita menemään. Pystytkö kuitenkin ajattelemaan hyvällä menneitä vuosia, hyviä asioita ei viedä pois. Kaikenlaiseen joutuu elämässä sopeutumaan. Tsemppiä!

Vierailija
2/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi näytellä ja teeskennellä vaikka vuosikymmeniä. Teeskentely loppuu heti kun kiikarissa on jotain muuta mihin he uskovat omaavansa mahdollisuuksia. Sitten alkaa tulla niitä totuuksia mitä oikeasti on ajateltu asioista koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan erosta?

Vierailija
4/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan erosta?

” Mutta just kun muutaman vuosi stten erottiin”

Suosittele terapiaa.

Vierailija
5/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan erosta?

” Mutta just kun muutaman vuosi stten erottiin”

Suosittele terapiaa.

Samaa mieltä. Varmaan jo aika ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä elämässä eteen päin.

Vierailija
6/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Olen itse käynyt läpi samanlaisen elämänmuutoksen, vaikeaa on olla katkeroitumatta. Ketään ei voi omistaa, kummallakin teistä on ollut oikeus erota ja lähteä suhteesta niin halutessaan. Miehesi käytti tätä mahdollisuutta ja sinä et voinut sitä estää.

Nyt sun pitäisi keskittyä tulevaisuuteesi. Et kertonut että asutko vielä vanhassa asunnossanne. Minulla auttoi muutto, sisustin mieleisekseni ajattelematta yhtään ”miehisiä tarpeita”, sekä hankin lemmikin (eksäni inhosi kissoja). Tein kotona lempiruokiani, katselin suosikkisarjojani ja vietin muutenkin aikani just kuten halusin. Pian tuntui siltä, että en edes olisi huolinut miestä takaisin mukavaan kotikolooni, vaikka olisi kuinka pyytänyt takaisin.

Vierailija
7/7 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille ilmeni lähellä 60 v. ikää, että mies oli pettänyt jo vuosia. Yhdessä olivat olleet yli 40 vuotta.

Oli iso kriisi, mutta hän haki ja sai apua terapiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi