Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 3 kpl kalastelu-häirintäpuheluita

Vierailija
05.11.2020 |

Minulle ei ole ennen koskaan tullut tunnusten kalastelupuheluita, eikä kyllä mailejakaan, mutta tänään on 3 kertaa tullut puhelu jossa huonoa englantia puhuva esittelee itsensä Microsoftin työntekijäksi ja minun koneellani on ongelmia blaablaablaa. En ole sanonut mitään, sulkenut vaan luurin kun ovat esitelleet asiansa. Numerot on aina eri, kuitenkin käännetty 358-alkuisiksi. Onko kellään kokemuksia ja millä häirinnän saa loppumaan? Soittavat yrityksen omistamaan numeroon. Yritykselle olen tietenkin raportoinut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullatuli pari viikkoa sitten myös samaan tapaan yhtenä päivänä kolme, joista viimeiseen vastasin. Huonolla englannilla ja microsoftin työntekijänä esittäytyi. Sanoin nou tänkjyy ja löin luurit. Ei oo ainakaan nyt soittanut enää.

Vierailija
2/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Parin viikon sisällä tullut kuudesta eri numerosta tällaisia soittoja. Olen blokannut numerot, ei auta. Eikä näihin tehoa markkinointikiellotkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jonkun uutisen joku aika sitten että nämä ovat yleistyneet korona-aikana. Ehkä huijarit ajattelevat etätyössä olevien ihmisten haksahtaisi näihin helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi