Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakkeri koneella?

Vierailija
05.11.2020 |

Yritin haun kautta etsiä ketjua "miksi melkein kaikki naislaulajat..." Tulihan sieltä monia, mutta ei tuota.
Kun yritin sen isomman "hakupalkin" kautta hakea muita ketjuja, joihin olen kommentoinut, näkyviin tulivat musiikkitiedostoni? En klikannut tiedostojani, ainoastaan "suurennuslasia"! Mitä h*ttiä?
Toivottavasti tämä näkyy niin kauan, että joku nettiviisaampi ehtii vastata!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yksi päivä tällä sivustolla viestin lähetyksessä teksti, että tämä viesti pitäisi tarkistaa, tai jotain tuon tyyppistä. Sinillä näkyi tällainen kommentti tekstin yläpuolella aika isoin kirjaimin. Viesti julkaistiin aivan normaalisti, se vai vilahti hetken näytöllä.

Vierailija
2/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule matrixissa kaikenlaista ihmeellistä .. 

Ja paljon pahempaakin ..

-Sinkkiş

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas jokin määttää.

-sinkkiksekselle- vastasin. että ihan asiallista tieto kaipaan.

Eipäs viestini näkynyt :-( Ap

Vierailija
4/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ongelmia puhelimeeni koska kiina hakkeroi puhelimeni mutta joku toinen hakkeri korjasi sen. Epäilen erittäin paljon tätä. Toijalan posti varastosta varastettiin ennätysmäärä älypuhelimia pari/muutama (löytyy googlettamalla Toijalan varastosta varastettu älypuhelimia)vuotta sitten.

Tekijästä ei olla uutisoitu google hauilla ei ainakaan löytynyt, noita älypuhelimia ollaan pommin varmasti käytetty hakkeroimiseen ja marxistilaisuuteen eli demokraattiseen kommunismiin.

Vierailija
5/5 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä ASIALLISTA tietoa, kiitos!

Asiattomissa edes oikeinkirjoitusta, marxistilaisuuteen... "Kalle" kääntyi juuri haudassaan!