Ihanaa kun tulee joulu
Miehelläkin on vuoden pisin lomajakso eli lomaa on kaksi viikkoa.
Kommentit (13)
Mä olen aina inhonut joulua, koska se on niin kaupallista. Onneksi se on vaan kerran vuodessa.
Joulu on ihanaa aikaa, vois kestää tammikuun loppuun, sit olis 'talvi' voitettu 😍
Meillä ei vietetä lahjajoulua. Kaikki rahat menee ruokaan ja muihin pakollisiin menoihin.
Mä en enää jaksaisi ihmistä, joka inhoaa joulua. Mun eka mieheni oli sellainen. Ei puhunut mitään, ei syönyt oikein mitään, inhosi valtavasti joulua. Varmistin heti tältä tokalta, ettei hän inhoa joulua. Onneksi ei inhoa. Tietysti joulut on muuttuneet, kun ei enää tule joulupukki ja lapsen isovanhemmat kuolleet. Viedään miehen suvun haudoille kynttilät ja mies paistaa kinkun. Ihanaa valmistaa joulu yhdessä. ap
odotan jouluruokaa, joulusuklaata (jota olen syönyt nyt jo ihan liikaa), pitkiä vapaita töistä ja lahjoja (saan aina useamman satasen jouluna)
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää jaksaisi ihmistä, joka inhoaa joulua. Mun eka mieheni oli sellainen. Ei puhunut mitään, ei syönyt oikein mitään, inhosi valtavasti joulua. Varmistin heti tältä tokalta, ettei hän inhoa joulua. Onneksi ei inhoa. Tietysti joulut on muuttuneet, kun ei enää tule joulupukki ja lapsen isovanhemmat kuolleet. Viedään miehen suvun haudoille kynttilät ja mies paistaa kinkun. Ihanaa valmistaa joulu yhdessä. ap
No jos kerran vuodessa inhoaa jotain juhlaa ja muut hetket on mukavia. Eihän tuo miltään kamalalta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran vuodessa inhoaa jotain juhlaa ja muut hetket on mukavia. Eihän tuo miltään kamalalta vaikuta.
Naiset! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tykännyt mistään muustakaan elämässä.
Mahtavalta kuulostaa. Ja eikö jouluaatto vielä ollut se päivä vuodessa, jolloin te kaikki kolme syötte yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Mahtavalta kuulostaa. Ja eikö jouluaatto vielä ollut se päivä vuodessa, jolloin te kaikki kolme syötte yhdessä?
Joo ja nyt ei tarvitse pelätä että saa turpaansa, kuten eka mies teki.
Meilläkään ei vietetä lahjajoulua perinteisesti. Sovimme, ettei toisillemme tarvitse ostella mitään. Hyväntekeväisyyteen sen sijaan laitamme. Esim. Operaatio Joulun Lapseen.
Ja saa ostaa lahjoja. Lapsi on helppo kun haluaa elektroniikkaa, mies vaikeampi. ap