Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottava kokemus kahtena yönä

Vierailija
22.02.2014 |

Pakko kertoa muille tästä ja kysyä onko vastaavia kokemuksia. Kahtena iltana olen nukahtanut erittäin oudosti, kun saan unen päästä kiinni ja olen tavallaan silti hereillä. Ymmärrän jossain määrin mitä tapahtuu ja uni ei ole syvää. Saatan nähdä unta jostain asioista. Viime öinen jäi mieleeni muista en muista oikein mitään. Mieheni kalu oli suussani siinä unessa ja jostain syystä hän kusi suuhuni. Yhtäkkiä heräsin säpsähtäen ja huomaan että mies nukkuu sängyn toisella laidalla. Uni oli siis todella aito, herätessä olin ihan ihmeissään. Kun yritin nukahtaa taas olin samassa kevyessä tilassa. Selkää alkoi painamaan todella paljon ihan kuin joku olisi ollut tarrautunut kiinni minuun enkä pääse irti. Ja taas heräsin uudestaan silmät levälleen. Se oli oikeasti pelottava kokemus kaikkineen sillä herätin miehen yöllä että pääsisin kainaloon. Toissayönä oli myös jotain vastaavaa mutta aamulla en muista enempää siitä.

Vastaavia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus? Tulee monille selällään nukkuessa, kestää jonkin aikaa.

Vierailija
2/3 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kerroit miehelles tosta unesta. Tuskinpa olis mitään tollasta ikinä tehnyt. Jos hetkenkään uskoit "tuntemaasi", on teillä kyllä vakavaa luottamuspulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unihalvaus.siihen on lääkkeet olemassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän