Miksi jotkut ostavat kaksiovisen auton...
Kommentit (23)
Miksi jotkut ostavat kaksivetoisen auton vaikka nelivetoisiakin autoja on?
Miksi ei? Jos ajaa yleensä vain yksin niin näppärämpihän tuollainen pienempi kaksiovinen on kuin joku farmarilaiva... Sitä paitsi useasti tyylikkäämpikin
Niin kyseessähän on siis kolmi-tai viisioviset☝️
Olipas omituinen kysymys. Ihan sama kuin kysyisi, että miksi joku ostaa sedan-mallisen auton, kun on farmareitakin tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Niin kyseessähän on siis kolmi-tai viisioviset☝️
Takaluukkua ei lasketa oveksi, jollei siinä aukea ikkuna mukana. Eli on olemassa 2-5 ovisia autoja.
Mulla ollut aina alla 2-ovinen coupe.
En ymmärrä miksi ostellaan rumia 4-ovisia taxi/nee*eri malleja.
Miksi kukaan seurustelee lihavan naisen kanssa, kun on laihojakin?
Miksi monet ostavat auton, kun veneitä ja lentokoneitakin on saatavilla?
Ajattelin että ajelen sillä lähinnä yksikseni työmatkaa, eikä takapenkkiä käytä ketään.
Lopulta joudun sen verran kuitenkin kuskaamaan teini-ikäisiä lapsia että vaihdoin nelioviseen.
Miksi jotkut kirjoittavat typeriä avauksia palstalle vaikka voisi olla kirjoittamatta?
Ostin kaksiovisen, kun yksiovisia ei ollut saatavilla.
Vähemmän hommaa: vain kahden oven saranat voideltavana. Nää hommat pitää vaan tietää.
Miksi kukaan ostaa henkilöauton, kun on minibussejakin olemassa?
Mä taas ihmettelen, että miksi Sinkulle autoon asennetaan 5 penkkiä, kun yksikin riittäisi ?
Zincc
Hullua tuhlausta. Miksei vihreät puutu asiaan ?
Kun menee autoa ostamaan, niin väkisin vaan tuputetaan autoa 5 istuinpaikalla, vaikka itse tarvitsee vain yhden ..
Umpihullua !
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän hommaa: vain kahden oven saranat voideltavana. Nää hommat pitää vaan tietää.
Totta. Varsinkin saksalaisissa kuten mersussa, bemarissa ja audissa saranat tunnetsuti narisee kuin ladon ovissa.
Ostin yksiovisen auton. BMW Isetta on paras!
Mikä kysymys... Taitaa aloittaja olla hieman tyhmä.
Itse valitsin kaksiovinen vaikka saman auton olisi saanut neliovisena. Mielestäni auto oli paremman näköinen kaksiovisena.