Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle nimeksi Oliver?

Vierailija
22.02.2014 |

Mitä nimestä tulee teille mieleen ja miksi?.? ( :

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen yksi mukava vanha ystävä. Siksi jos meille joskus tulee poika, Oliver olisi ihan varteenotettava nimi.

Vierailija
2/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen mitään. Tykkään kovasti nimestä ja voisin antaa sen omalle pojalleni.  Riippuu kyllä oletteko täysin suomalaisia ja mikä olisi sukunimi..Me emme asu suomessa eikä puolisoni ole suomalainen joten meillä ainakin sopisi sukunimeen ja maahan kuin nenä päähän :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän keskiluokan perhe, mahdollisesti ruotsinkielinen. Tai perhe, joka haluaisi olla vähintään ylempää keskiluokkaa...

Vierailija
4/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmän keskiluokan perhe, mahdollisesti ruotsinkielinen. Tai perhe, joka haluaisi olla vähintään ylempää keskiluokkaa...

Vierailija
5/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver Twist :D

Vierailija
6/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliver on kiva nimi, jotenkin ytimekäs!

Vierailija
7/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen nimi, ei sovi suomenkielisiin sukunimiin, Oliver Hardy tulee mieleen...

Vierailija
8/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotinimi ja koulussa taatusti 7 samalla luokalla...

Vierailija
9/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna kastettujen poikien yleisin nimi Turussa ja Kaarinassa.

Vierailija
10/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, liver!

Vierailija
11/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi. Ja mitä tulee  yleisyyteen, niin omalla pojallani on nyt muotinimi enkä edelleenkään ole törmännyt yhteenkään toiseen samannimiseen.

Esim. Juhani on vuosien mittaan annettu nimeksi yli 300 000, tänäkin vuonna jo päälle 4000. Montako Juhania tunnet? Ei niitä samannimisiä löydy ihan joka paikasta, vaikka joku nimi sattuisi suosittu olemaankin.

Siskon tytöllä on oikeasti harvinainen nimi, Suomessa alle 100 samannimistä, ja eikös vaan tytöllä ole nyt ekalla luokalla samanniminen luokkakaveri. Siskoni nimi taas on Jenna. Ikinä ei ole ollut samalla luokalla tai samassa harrastuspiirissä toista samannimistä. Ei edelleenkään ole työpaikallakaan toista samannimistä, vaikka kyseessä on monen sadan työntekijän työpaikka. 

Vierailija
12/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä toi sun logiikka...Juhanihan on yleinen toinen nimi.

Oliver on muotinimi. Tiedän monta pientä Oliveria. Minulle se on syy olla antamatta jotain nimeä, ilmeisesti ei kaikille. 

Mitä tulee itse nimeen, niin on mielestäni vähän tylsä.

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 09:24"]

Kiva nimi. Ja mitä tulee  yleisyyteen, niin omalla pojallani on nyt muotinimi enkä edelleenkään ole törmännyt yhteenkään toiseen samannimiseen.

Esim. Juhani on vuosien mittaan annettu nimeksi yli 300 000, tänäkin vuonna jo päälle 4000. Montako Juhania tunnet? Ei niitä samannimisiä löydy ihan joka paikasta, vaikka joku nimi sattuisi suosittu olemaankin.

Siskon tytöllä on oikeasti harvinainen nimi, Suomessa alle 100 samannimistä, ja eikös vaan tytöllä ole nyt ekalla luokalla samanniminen luokkakaveri. Siskoni nimi taas on Jenna. Ikinä ei ole ollut samalla luokalla tai samassa harrastuspiirissä toista samannimistä. Ei edelleenkään ole työpaikallakaan toista samannimistä, vaikka kyseessä on monen sadan työntekijän työpaikka. 

[/quote]

Vierailija
13/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen Salkkarit ja Isabella Holm

Vierailija
14/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen Salkkarit ja Isabella Holm

Vierailija
15/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun poika on Oliver ja jo 22v, sen jälkeen tuli aika paljon Oliver nimisiä jotka nyt noin 17-22v, sitten oli tauko ja nyt huomaan että taas suosiossa. Hieno nimi. Kaverit sanoo häntä Olliksi paljon, ja pienenä hän sanoi itse "Oli".

Vierailija
16/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Salkkarit ja siinä suu ammollaan kameraa kuikuileva pikkuhemmo.

Vierailija
17/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika :)

Vierailija
18/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on Oliver mutta toinen nimi käytössä ja ihan vaan sen vuoksi että miehen suku ei muutamaa poikkeusta lukuunottamatta osannut sanoa nimeä vaan väänsi sen tyyliin OliverI. Käsittämätöntä, pk-seutulaisista ihmisistä kuitenkin kyse eikä mistään savolaisista. Ärsytti tosi paljon ihmisten kykenemättömyys lausua pekkaa tai mattia kummempaa joten en valitettavasti voi suositella ko nimeä kenenkään lapselle.

Vierailija
19/21 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nimi :) Oman pojan toinen nimi. Etunimi ja sukunimi eivät ole suomalaisia (eivätkä ruotsalaisia).

Vierailija
20/21 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Oliver ja ihan suomalainen sukunimi. Tykättiin nimestä ja sopi hyvin esikoisen nimen seuraksi...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan