Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako instagramin aika olla ohi?

Vierailija
05.11.2020 |

Käyn aika usein katsomassa menneisyyteni ihmisten ig-profiileita siinä toivossa, että olisivat laittaneet uuden kuvan tai jopa kuvia, mutta lähes joka kerta petyn, kun mitään eivät ole laittaneet. Alan olla jo aika varma, että instagram tulee pian tiensä päähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan kuvilla on nykyään tosi huono näkyvyys. Ainoastaan julkkisten kuvat ja yhteistyöpostaukset näkyy, samoin ne kuvat jotka satutaan lisäämään juuri sillä sekunnilla kun olet itse instassa. Esim. Kaverin 1h sitten lisäämä kuva on todennäköisesti kadonnut jo bittiavaruuteen siinä vaiheessa kun menet itse instaan.

Vierailija
22/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instan kuvilla on nykyään tosi huono näkyvyys. Ainoastaan julkkisten kuvat ja yhteistyöpostaukset näkyy, samoin ne kuvat jotka satutaan lisäämään juuri sillä sekunnilla kun olet itse instassa. Esim. Kaverin 1h sitten lisäämä kuva on todennäköisesti kadonnut jo bittiavaruuteen siinä vaiheessa kun menet itse instaan.

Onpa outoa, että monella ei näy kaverien kuvat, kun mulla just ne tulee ensisijaisena näkyville!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei!!! Ihan paras paikka kissavideoiden katselulle :) Muuta en siellä teekään. Ig on mulle kissavideoparatiisi <3

Vierailija
24/24 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seuraan niin pientä ihmismäärää että näen kyllä kaikki julkaisut, mutta voin kuvitella ne jotka seuraa jotain 1000 ihmistä tai enemmän ni ei varmasti näe kuin pienen osan julkaisuista :D

Lisäksi julkaisut ei ole enää julkaisujärjestyksessä vaan ihan sekasin miten sattuu, ensimmäisenä voi olla esim. Viikon vanha kuva.