Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivinen treffailu ja hauskat sattumukset ja huomiot: blogi?

Vierailija
21.02.2014 |

Olen nyt pitkän sinkkuusjakson jälkeen uskaltautunut treffeille ja huomannut, että sehän on hauskaa. Olen nyt tapaillut monia miehiä ja treffailut ovat olleet aika jännittäviä kokemuksia. Päättämällä heittäytyä olen törmännyt mitä hauskimpiin tilanteisiin ja on tullut monesti mieleen, että kunpa voisin jakaa tämänkin hauskan jutun jonkun kanssa. Toki olenkin jakanut, ystävieni kanssa, mutta kirjoittamalla saisin asian ilmaistua hauskasti ja niin, että siitä olisi muillekin iloa.

Uskon, että meitä on monia, tavallisia kivoja naisia jotka ovat syystä tai toisesta pettyneet rakkauteen ja haaveilevat uudesta onnesta. Olisi kivaa jakaa kokemuksia ja rohkaista muita. Haluaisin perustaa blogin, mutta miten saisin sille lukijoita? Itselle en halua kirjoittaa, vaan nimenomaan ihmisille. Onko tällaisessa järkeä ja lukeeko ihmiset sellaisia blogeja, joissa ei ole uusia laukkuja ja asupostauksia, vaan selkeä teema, kuten tässä nyt olisi. Treffailu, ihmissuhteet, miehet ja naiset. Mitä mieltä ootte, vinkkejä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän