Mies antaa läheisyyttä vain silloin, kun haluaa seksiä..
Meillä yleensä miehen kanssa lähes joka pv seksiä, vähintään joka toinen päivä. Joskus on pitempiä taukoja esim. mekkojen aikaan... Nyt ollaan oltu tasan viikko ilman ja huomasin jotain: mies ei anna läheisyyttä. Ei halaa, pussaa ym. Minä olen se joka tekee aloitteen, menee miehen luo halaamaan tai antamaan pusun.. Eilen sitten illalla yhtäkkiä rupesi sängyssä halailemaan, kourimaan ja tunkemaan kättä housuun, eikä meinannut lopettaa vaikka selvästikkään en näyttänyt innostuksen merkkejä. Kyllästyi ja kenties suuttui, koska käänsi kylkeä ja veti peiton korviin.. Tänään töistä tullessaan toi noutoruokaa ja yritti olla niin hyvä mies kuin suinkin pystyy. Noh, ihan kiva yritys muuten mutta ei tipu multa!
Muilla samanlaista? :/
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 17:00"]
Pohjimmiltaanhan kaikki miehet näkevät naisessa vaan sen pillun, eivät rakastajan lisäksi sitä rakasta ystävää jota voisi joskus vaan halata ja paijata, ilman että samalla "...pillupillupillu..." pyörii mielessä. Nainen antaa ja mies saa. Niin se vaan on.
[/quote]
Voi herranjumala, mikä näkemys. Ei ihme, että puolet liitoista päätyy eroon, jos se heikompi astia ei pidä siippaansa edes täysivaltaisena ja -järkisenä ihmisenä.
Toisaalta, tällainen näkemyshän on juuri muslimeilla. Sillä perustellaan naisten kaavut. Koska mies on viettiensä armoilla, hänet pitää suojella houkuttelevilta näyiltä. Joskus ihmettelen tällä palstalla, miksi täällä ollaan niin äärettömän muslimivastaisia, kun kuitenkin itsekin ajatellaan ihan samoin monista asioista, muun muassa tästä miesten viettiasiasta.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:44"]
Miksi seksiä ei voisi harrastaa joskus vaan toisen mieliksi, vaikka aina ei itseä huvittaisikaan? Tietenkään ei ole pakko mutta mitä sellainen rakkaus on että suostuu vain silloin kuin itseä huvittaa? Ei ymmärrä.
[/quote]
Miksi hellyyttä ei voisi antaa joskus vaan toisen mieliksi, vaikka aina ei itseä huvittaisikaan? Tietenkään ei ole pakko mutta mitä sellainen rakkaus on että suostuu vain silloin kuin itseä huvittaa? Ei ymmärrä.
Tota... ettekö te puhu sängyssä? Miksi miehen piti turhaan kopeloida ja sun piti maata paikallas kun kapakala? Mikset voinut sanoa, että nyt ei nappaa, huomenna uusiksi? Ja toisaalta, miksi pihtaat? Ja mistä miestä rankaiset edelleen kiukuttelemalla? Jos läheisyyden puuten vaivaa sinua, niin kannattaisiko ottaa asia puheeksi, eikä mököttää ja pihdata? Nythän se mies yrittää hellitellä sua. Miea-parka...
Kierre varmaan katkeaisi sillä, että annat miehelle sitä seksiä, niin saat vastalahjaksi hellyyttä. Ei munkaan mies tykkää pussailusta ja kyhnäämisestä jos ei ole mitään enempää luvassa. Tuskin tykkäisin itsekään, että turhaan seisotetaan.
Samaa mieltä kuin kakkonen. Jos sinut valtaa yhtäkkiä hellyydenkaipuu, pitäisikö miehen tajuta se kahvipöydässä lehteä lukiessaan jotenkin telepaattisesti? Jos haluat halia, mene miehen luo ja halaa.
Jos et halua seksiä, miksi et heti sano, että väsyttää etkä halua? Miehen pitää puuhailla esileikkiä ties kuinka kauan, ennen kuin tajuaa, ettei seksiä ole luvassa. Ei ihme, että suuttui.
Ihan tavallista monelle miehelle, että eivät ihan hirveesti anna hellyyttä ilman seksiajatuksia. Mutta voitte varmaan puhua asiasta, että kaipaat hellyyttä ilman seksiä. Itse olin nuorempana hellyydenkipeämpi, nykyään ei enää niin suurta tarvetta hellittelylle.
Miksi seksiä ei voisi harrastaa joskus vaan toisen mieliksi, vaikka aina ei itseä huvittaisikaan? Tietenkään ei ole pakko mutta mitä sellainen rakkaus on että suostuu vain silloin kuin itseä huvittaa? Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:44"]Miksi seksiä ei voisi harrastaa joskus vaan toisen mieliksi, vaikka aina ei itseä huvittaisikaan? Tietenkään ei ole pakko mutta mitä sellainen rakkaus on että suostuu vain silloin kuin itseä huvittaa? Ei ymmärrä.
[/quote]
Ennen en ole suhteemme aikana torjunut miestä koskaan, vaikka itseäni ei niin haluttaisikaan.. Miksi ei voi olla normaalia hellyyttä, vain koska se on toiselle tärkeää? Miksi naisen pitää suostua olemaan PANOREIKÄ?
AP
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:44"]Miksi seksiä ei voisi harrastaa joskus vaan toisen mieliksi, vaikka aina ei itseä huvittaisikaan? Tietenkään ei ole pakko mutta mitä sellainen rakkaus on että suostuu vain silloin kuin itseä huvittaa? Ei ymmärrä.
[/quote]
Ennen en ole suhteemme aikana torjunut miestä koskaan, vaikka itseäni ei niin haluttaisikaan.. Miksi ei voi olla normaalia hellyyttä, vain koska se on toiselle tärkeää? Miksi naisen pitää suostua olemaan PANOREIKÄ?
AP
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:55"]
[/quote]
AP
[/quote]
Oletko sanonut miehellesi, että kaipaat muutakin hellyyttä? Onko teidän seksielämä hyvää? Miehesi ei ole ajatustenlukija ja aika harvoin ne vihjeistäkään mitään ymmärtää. Suoraa puhetta kehiin nyt nainen, eikä mitään tuittuilua.
Mun mies taasen tykkää läheisyydestä tosi paljon. Tykkää pussailla, suudella, halailla, olla lähekkäin.. Mutta seksistä ei välitä :DD
Voithan sinäkin halata miestäsi ja mennä vaikka kainaloon kun hän katsoo tv:tä. Kyllä miehetkin tykkäävät hellyydestä vaikka eivät usein oikein osaa antaa sitä. Ja oliko se nyt niin vastenmielistä kun oma miehesi laittoi kätensä pöksyihisi. Ja miksi sulla on ylipäänsä housut jalassa sängyssä:D
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 15:55"]
[/quote]
AP
[/quote]
Niin tämä tarkoitti siis myös miehiä. Ei heilläkään aina tee mieli, vaikka muija kiehnää kyljessä kiimaisena mutta sitten kuitenkin ryhtyvät hommiin hänen mielikseen. Vai pidätkö miehiä sellaisina robotteina, joilla lähtökohtaisesti on aina kalu kovana?
Minun mieheni tekee myös tuota. Nykyään antaa kyllä läheisyyttäkin enemmän ilman seksiä.. Ja meillä on seksiä lähes joka päivä. Mutta eilen pakottti suoraan sanoen antamaan pillua, vaikka olisin halunnut nukkua. Puoli tuntia ainakin tappelin vastaan, kun puski päälle vaan ja piti käsistä kiinni. Ja ei ollut ensimmäinen kerta..
Kyllä mun mielestä seksiä voi välil harrastaa vaikka ei toista kiinnostaiskaan. Mäkin otan usein mun mieheltä suihin, vaikka sitä ei kiinnosta. Imen sitä sängyllä samalla kun katon telkusta jotain hyvää ohjelmaa. Viimeks katoin Game of Thronesia miehen muna mun suussa. Mies oli niin väsyny että nukahti kesken imemisen. No.. Mut mä tykkään ottaa suihin että ei siinä mitään. Joskus ois kiva kun mieski vähän skarppais.
Pohjimmiltaanhan kaikki miehet näkevät naisessa vaan sen pillun, eivät rakastajan lisäksi sitä rakasta ystävää jota voisi joskus vaan halata ja paijata, ilman että samalla "...pillupillupillu..." pyörii mielessä. Nainen antaa ja mies saa. Niin se vaan on.
Lemppaa tuollainen lurjus!