Muistuttaako Trump sinusta diktaattoria?
Kommentit (12)
Muistuttaa itkupotkuraivarin saanutta esikoululaista, tosin esikoululaisistakin suurin osa käyttäytyy fiksummin.
Se riiippu myös varallisuuudesta mitä voii sanoa eliii esim kuiinka paljon on esiim menetettävää.
Enemmän muistuttaa muistisairasta ihmistä jolla harhaluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Se riiippu myös varallisuuudesta mitä voii sanoa eliii esim kuiinka paljon on esiim menetettävää.
Esiiim vaikka moni radiojuontajakin joutuuu paljon miettimään sanomisiaaan vaikeissakin asioissa että mihin voi ottta oikeasti kantaaa ja kuinka paljon siitä saa lokaa niskaaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiiim vaikka moni radiojuontajakin joutuuu paljon miettimään sanomisiaaan vaikeissakin asioissa että mihin voi ottta oikeasti kantaaa ja kuinka paljon siitä saa lokaa niskaaansa.
Miiikssii siiinä kirjjoitaaat näiiin?
Onhan sillä diktaattorin elkeitä muttei se USA:n kaltaisessa demokratiassa kunnolla onnistu.
Diktaattorit ovat saaneet paljon aikaan, hyvä ja pahaa. Trump on saanut aikaan 30000 valheellista twiittiä ja paljon käsien huitomista. Pelle se on eikä diktaattori.
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on paljon piirteitä joita diktaattoreissa on. Trumpilla ei onneksi ole diktaattorin valtaa, vaikka hän itse niin kuvitteleekin.
Joku henkilö sanoi haastattelussa, että on kotoisin diktatuurin maasta eikä haluaisi Bidenin voittavan, ettei usasta tulisi kommunistinen. Mietin vaan mitä kaikkea Trump on päättänyt yksin tehdä (vaikka ei ole saanut) ja sitä miten erilailla ihmiset tulkitsevat samaa tilannetta. Että ei koe Trumpin tehneen mitään mikä viittaisi diktatuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on paljon piirteitä joita diktaattoreissa on. Trumpilla ei onneksi ole diktaattorin valtaa, vaikka hän itse niin kuvitteleekin.
Joku henkilö sanoi haastattelussa, että on kotoisin diktatuurin maasta eikä haluaisi Bidenin voittavan, ettei usasta tulisi kommunistinen. Mietin vaan mitä kaikkea Trump on päättänyt yksin tehdä (vaikka ei ole saanut) ja sitä miten erilailla ihmiset tulkitsevat samaa tilannetta. Että ei koe Trumpin tehneen mitään mikä viittaisi diktatuuriin.
Tuo kommunismi väite siltä yhdeltä kannattajalta oli kyllä erikoinen. USAn demokraatit on paljon enemmän oikeammalla kuin mitä meidän vasemmistö, eikä meilläkään silti mitään kommunismia ole? Minä näen vaan ison lauman probagandan uhreja noissa kannattajissa.
Trump kokosi ympärilleen esikuntaa omista sukulaisistaan, uskollisista republikaaneista ja muista siipiveikoista. Tavoittenaan varmaankin saada toisen kauden jälkeen pressan pallille nukke, joka virallisesti olisi presidentti ja tavallaan esittäisi presidenttiä, mutta oranssinaamainen neuvonantaja olisi se, joka määrää. Tällä konseptilla olisi ollut suotuisa vaikutus bisneksiin.