Miksi täällä miehet aina laittaa vastauksensa loppuun "mies"?
Niin, miksi se pitää oikein alleviivata, että mitä sukupuolta on?
- nainen
Kommentit (18)
Juurikin näin, mies=av-mamma joka esiintyy miehenä.
Itse pistän monesti sen siksi, että se vaikuttaa siihen kuinka vastaus otetaan vastaan ja kuinka se ymmärretään. Toki noita miehenä esiintyviä naisia, ja päinvastoin, näkyy, mutta ne yleensä huomaa, jos yhtään kriittisemmin osaa tekstiä lukea.
-m77-
Ettei kukaan AV-mamma erehtyisi luulemaan, että ketjun ainoin järkevän kommentin on kirjoittanut nainen.
- mies
En laita. Ja siksi et tiedäkään, että olen mies.
Koska olen ylpeä sukupuolestani, minulla on jotain sellaista mitä teillä naisilla ei ole.
t. 7 cm mies
Olen ihmetellyt samaa... Se on oikeastaan aika naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:02"]
Ettei kukaan AV-mamma erehtyisi luulemaan, että ketjun ainoin järkevän kommentin on kirjoittanut nainen.
- mies
[/quote]
Näin minäkin ajattelen. t. toinen mies
Siksi ettei tarvi lukea "ukkos huijaa sua" kommentteja tms. kun lukijat olettavat että täällä on vain naisia kirjoittelmassa.
t. mies
No tiedätkö kun miehet joskus luulee keksineensä jonkun hyvä idean, vaikka oikeasti nainen keksi sen ja sai miehen vaan kuvittelemaan, että hän oli itse keksinyt sen, että tuntisi itsensä kerrankin fiksuksi. No se on tässä vähän sama asia...
T. mies ;)
Miehet luulevat, että heidän sanallaan on painoarvoa enemmän kuin naisen esim. tissi-ja kalukeskusteluissa.
Vaativimmissa keskusteluissa, kuten parisuhteen toimivuuteen ja kommunikointiin liittyvissä tai vaikkapa lasken hankintaa pohtivissa aloituksissa näitä miehiä ei näy (koska eivät osaa puhua näistä kotonaankaan).
- mies
[/quote]
Yleensä ne parhaat perustelut täällä ovat juuri naisten, etenkin korkeasti koulutettujen naisten kirjoittamia. Ja ne alatyylisimmät kommentit jotka menevät henkilökohtaisuuksiin ja herjaamisiin ovat miesten, etenkin miesaktivistien kirjoittamia.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:33"]
- mies
[/quote]
Yleensä ne parhaat perustelut täällä ovat juuri naisten, etenkin korkeasti koulutettujen naisten kirjoittamia. Ja ne alatyylisimmät kommentit jotka menevät henkilökohtaisuuksiin ja herjaamisiin ovat miesten, etenkin miesaktivistien kirjoittamia.
[/quote]
Mistä tiedät, että ne parhaat perustelut ovat juuri naisten kirjoittamia?
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 12:33"]
- mies
[/quote]
[/quote]
Mistä tiedät, että ne parhaat perustelut ovat juuri naisten kirjoittamia?
[/quote]
No eihän se tiedäkään. Juuri siksi meidän järkevien miesten tulisi ilmoittaa aina viestissä sukupuolemme, jotta turhempi sukupuoli ei alkaisi kuvittelemaan itsestään liikoja.
- mies
[/quote]
Opettelisit kirjoittamaan ennen kuin esiinnyt järkevänä miehenä.
miesten mies, hra 47, kaikkien aikojen sonni, sika, naisten märkien päiväunien kohde
Koska palstan kirjoittajat ovat lähinnä naisia ja oletusarvoisesti kirjoittaja on nainen.
Mies
Kun keskustelu leimahtaa liekkeihin ja mammat nokkivat toisiaan jo alkuperäisen pointin unohtaneena, ainoa keino saada arvostusta, yläpeukkuja ja hymistelevää nyökyttelyä aikaiseksi on allekirjoittaa kommentti miehenä. Eli nainen joka esiintyy miehenä, laittaa viestin loppuun olevansa mies. Miehen sana on laki kun mammat on tukkanuottasilla, monesta viestiketjustahan on käynyt ilmi että suuri osa mammoista arvostaa itseään ja muita naisia sen mukaan kuinka pantavaksi miehet nämä rankkaavat. Miehenä kirjoittaen saa viimeisen sanan, se on nähty moneen kertaan.
Silloin harvoin kun oikeasti mies jotain kirjoittaa, hänen kirjoituksestaan sukupuoli käy muulla tavoin ilmi, kirjoittaa esim. vaimostaan, äijäporukan saunailtakäytännöistä tms. Jos aiheen kannalta sukupuolella ei ole väliä, mies tuskin ilmaisee sukupuoltaan millään tavalla, aivan kuin nainenkaan ei ilmaise.
Olen tulkinnut sen niin, että ei ne ole miehiä vaan naisia jotka kirjoittavat muka-miehen-mielipiteitä.