Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat rahat

Pää hajoaa kohta
04.11.2020 |

Hei! Haluan nyt vertaistukea ja mielipiteitä.

Jos mies saa käteen n. 1800€ ja vaimo 400€ koska kotihoidontuki.
Miehelle ei jää mtn käteen koska maksaa vuokraa, laskuja, ruokaa yms + vielä lainoja (auto ja opinto) joita ei suostu laittaa tauolle tai pienentää summia, koska ei halua maksaa niitä vielä silloin kun esim. Autoa ei ole enää.

Onko mul siis velvollista periaatteessa maksaa melkein koko tuon KHT rahan hänelle mitä vaan siitä pystyn omien rahojen ohella maksaa ?

Nyt toki saan vielä hiukan enemmän, et ollaan sovittu et maksan puolet kaikista yhteisistä kuluista. Auto ei kuulu siihen ku oon kortiton. Joskus sovittiin et maksan prosentuaalinen summan, mut se jäi siihen koska mies ei vaan pysty maksaa niin paljon itse.

Meillä vielä kaksi pientä lasta ja miehen homman takia ollaan tiukilla ja sit ku KHT alkaa ni ollaan entistä pahemmassa tilanteessa.
Tähän ei auta tuet, koska niitä ei saada ja lapsilisiä ei voi käyttää näihin mihinkään.

Mitä oikein teen, ajattelen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mustavalkoinen asia mutta itse tässä tilanteessa pyytäisin että vaikka hän haluaa maksaa noin isoja eriä, sinä kuitenkin haluaisit että jäisi edes hieman käyttörahaa, että olisiko mitenkään mahdollista. <3

Vierailija
2/2 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mustavalkoinen asia mutta itse tässä tilanteessa pyytäisin että vaikka hän haluaa maksaa noin isoja eriä, sinä kuitenkin haluaisit että jäisi edes hieman käyttörahaa, että olisiko mitenkään mahdollista. <3

Ei suostu. Tästä väännetty ja paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi