Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni ei osaa sanoa "rakas"

Vierailija
20.02.2014 |

Minulle se sana on niin tärkeä. Rakastan toista yli kaiken. Mutta en uskalla sitä sanoa koska pelkään että pelotan toista jos sanon hänelle rakas. Jos hän kokee että painostan häntä. Tiedän että olen hänelle tärkeä ja hän välittää ja pitää minusta tosi paljon. Se vain tuntuu niin oudolta että hän ei kykene sanomaan rakas. Ei tiedä mitä se on ?! Onko tämä normaalia miehen käytöstä? Onko teillä muilla tällaista miestä? Suhde toimii hyvin ja välit ovat loistavat :) <3

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ärrä vika vai?

Vierailija
2/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ärrä vikaa. Olisikin mukavaa jos hän pakastaisi minua ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida oikeasti rakastaa. Rakastuneena ne hellittelynimet tulevat ihan automaattisesti.

Vierailija
4/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on paljon muita hellittelynimiä ja tiedän että hän välittää kovasti. Itse vain kaipaisin kuulla sen rakas sanan. Tai toisaalta jos vain saisin kertoa hänelle että rakastan ilman että hän kokee painostuksen tunnetta. Onko teillä muilla miehillä jokin muu sana mikä korvaa sanan rakas? Voiko sanaa rakas korvata millään? Teoin?

Vierailija
5/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan aiemmin kertonut rakastavansa? Omalla poikaystävälläni on lievä R-vika, ei sano juuri koskaan rakastavansa, jos sanoo niin kuullostaa kovin vaikealta saada ne sanat suusta. On itse kertonut kuinka huonon itsetunnon omaa puhevikansa takia; kuinka jatkuvasti miettii ja suunnittelee sanomisiaan ja niitä synonyymeja joilla voisi korvata sanat, joissa on se R :/ Ymmärrän että se harmittaa, itsekkin kaipaan sitä että toinen oikeasti kertoisi silloin tällöin "mä rakastan sua", mutta kyllähän viesti tulee perille vaikka kutsuukin omaksi kullaksi :)

Onko hänellä huono itsetunto? Ehkä syystä tai toisesta pelkää tekevän itsensä naurun alaiseksi? Jos ette ole aikaisemmin noita tunteitanne tunnustaneet, kynnys voi tuntua suurelta :)

Vierailija
6/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole r-vikaa. Ja on kiertäen kertonut rakastaa sanaa käyttäen rakastavansa minua, mutta ei ole sitä suoraan minulle koskaan sanonut. On kertonut rakastavansa minun kaltaisiani naisia. Mutta eihän se ole sama asia kuin sanoisi suoraan että rakastaa juuri minua. Muuten sanoun ja teoin osoittaa ihanalla tavalla välittävänsä syvästi minusta.

Vierailija
7/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei hellittelynimiä käytetä ollenkaan. Mieheltä ne ei luontevasti tulisi, ei vaan osaa, ja toisaalta itsekin käytän mieluummin nimeä. Ja mulle itseasiassa oma nimi on se kaunein hellittelynimi, koska se meinaa itseltäkin unohtua suurperheen pyörityksessä, kun kaikki huutaa äitiä... Korvaan kyllä kuiskallaan "Rakastan sua" yms, muttei sitäkään edes joka päivä. Sopimus on, että rakastetaan, ja jos tilanne muuttuu, niin ilmoitetaan siitä... Niin ei tarvi itsestään selvyyksiä hokea hokemisen riemusta, vaan silloin kun sen oikeasti on väliä.

Vierailija
8/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuotakin miettinyt että jos tilanne muuttuu niin ilmoitetaan sitten. Mieheni on varmasti juurikin tuollainen. Itse olen taas sellainen että tykkään myös sanoin osoittaa toiselle välittämistä. Täytyy varmaanikin opetella osoittamaan muitakin välittämisen tapoja kuin vain sanallisia. Siis vielä enemmän. Kyllä nytkin niitä muita tapoja käytän, mutta varmaan voisin vielä enemmän tehdä sitä jos mieheni on sellainen luonteeltaan että kaipaa rakkaudenosoituksia enemmänkin pienin ja suurin teoin.

Vierailija
9/14 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia tapoja teikllä on osoittaa teoin välittämistä? Itse huomion palvelemalla toista, tekemällä ruokaa, välipalaa, tarjoilemalla, ostamalla pieniä yllätyslahjoja, Laittamalla mukavia tekstiviestejä....Mitä vielä voisi olla. Miten te teette sen :)

Vierailija
10/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ettei ihan huku uusimpien alle :)

Vierailija
11/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto ettei ihan huku uusimpien alle :)

Vierailija
12/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä taita eksyit..ei sua rakastakaan jos mies oikeesti rakasta niin hän kosii niin ainakiin mun aviomies sanoo.

Vierailija
13/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ditch him. Ja häh, rakastaa kaltaisiasi naisia? Eihän toi ole edes mikään kiertoilaisu sille että rakastas sua. Loukkauksena melkee ottaisi ja ehdottomasti ei ole rakkaudentunnustus. Minkä ikänen mies on? Joillaki voi olla nuorella iällä vaikee sanoa jotain niin herkkää kuin kertoa rakastavansa. Luulis et rakkaaks vois kyllä sanoa vaikka ujo olisikin tunnustamaantunteita. Kerrotko itse hänelle et rakastat häntä? Sanotko häntä rakkaaksi?

Vierailija
14/14 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko ollu kauan yhdes?