Mitä viestiäsi ei julkaistu? (selitä kielletyt sanat kiertoilmaisuilla)
Kommentit (22)
Et saa käyttää haukkumasanoja. Myös W H I T e T r a s h -sana on kielletty. Myös lyhennettynä.
Minulta poistetut viestit ovat olleet asiallisia mutta ilmeisesti sisältö ei ole miellyttänyt. Olen mm. pari kertaa kirjoittanut että vaikka palkansaajana olen poliittisesti vasemmalla, kannatan vahvaa ra j aval vontaa. Ne viestit ovat häipyneet heti, katsotaan häviääkö tämä.
Muut poistetut viestini ovat olleet sellaisia että olen vastannut johonkin provoon kirjoittaen asiallisemmin kuin aloittaja mutta käyttäen kai jotain kiellettyjä sanoja, jolloin viestini on kadonnut.
Asiallinen uskontokritiikki on myös kielletty ja ennen kuin kukaan per su riemastuu, niin tarkoitan nyt valtauskontoon kohdistuvaa kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Geenerit, tunhanmaakeutujat yms
Mikä ihme on manhantuukeutuja?
Vierailija kirjoitti:
Minulta poistetut viestit ovat olleet asiallisia mutta ilmeisesti sisältö ei ole miellyttänyt. Olen mm. pari kertaa kirjoittanut että vaikka palkansaajana olen poliittisesti vasemmalla, kannatan vahvaa ra j aval vontaa. Ne viestit ovat häipyneet heti, katsotaan häviääkö tämä.
Muut poistetut viestini ovat olleet sellaisia että olen vastannut johonkin provoon kirjoittaen asiallisemmin kuin aloittaja mutta käyttäen kai jotain kiellettyjä sanoja, jolloin viestini on kadonnut.
Asiallinen uskontokritiikki on myös kielletty ja ennen kuin kukaan per su riemastuu, niin tarkoitan nyt valtauskontoon kohdistuvaa kritiikkiä.
Olen huomannut samaa, hieman pettynyt olo kun katsoo onko joku vastannut kommenttiin tai antanut peukkuja ja siellä odottaakin ei-oo.
Kirjoitin kerran viestin ”joulukekseistä”.
Asialliset viestit, jotka käsittelevät politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita tai USAn pressanvaaleja. En tiedä mitä kiellettyjä sanoja olin käyttänyt, mutta aloituksia tai vastauksia lankaan ei julkaista. Myös turhauttavaa kun kirjoittaa perustellun vastauksen jollekin ja koko lanka onkin kadonnut. Ajattelin, että k o r r u p t i o n täytyy olla kielletty sana.
Kritisoin sitä, että muumeista tehtiin versio uusilla äänillä. Ilmeisesti käytin väärää sanaa kun kuvasin kuinka tyhmää se on.
-Ilman lupaa valtioomme tulleet
-Asia joka tapahtuu vain kerran
Onhan näitä, mutta kyllä nämä kiertoilmaisutkin lähtee..
Idi**tit
Ulkonäkö aiheessa käytin tuota sanaa eikä hyväksytty. Asia muodossa olisi parempi tarkastella näitä sanoja. Jäi sitten kommenttia laittamatta.
Ollappa sitä herkkä hipiää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se porukka, joilla on hyvä rusketus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lukee siinä selvästi. Salaviestiä. Kaikki kirjaimet löytyy.
Ohizzzaallo, ei saa keskustella tästä pää kenossa tönöttävästä idioootista.
w0lfs eli hucc@ on ilmeisesti sellainen josta ei saa puhua, en ymmärrä, miksi!!!!!!!!!!!!
aiempi kommenttini ei mennyt läpi kun kirjoitin suomeksi tämän eläimen nimen
En ymmärrä miksi ei saa m@@h@nmuutt@j1st@ keskustella?!
Se aloitus minulta on evätty.
kiltihkömmät ja jännittävät miehet