Kierrätyskeskus ottaa huonekaluista noutomaksun ja sit myy kalliilla eteenpäin
Kommentit (74)
Ostan kaiken uutena. En halua kotiini kaiken maailman ötököitä.
2000 luvun alkupuolella vielä tulivat kotoa noutamaan ilmaiseksi. Painottivat kyllä että ottavat vain hyväkuntoiset
Vierailija kirjoitti:
Ostin Kierrätyskeskuksesta antiikkisen, puisen sängyn joka ei ollut halpa. Sänky olikin erikoisen pitkä eikä mahtunut kuistillemme, kuten olin suunnitellut. Pyysin Kierrätyskeskusta hakemaan sängyn pois mutta miehet eivät suostuneet ottamaan sitä mukaansa. Olin ostanut sängyn pari päivää aikaisemmin! En siis ollut pyytämässä rahojani takaisin. Eivät ottaneet myöskään Ikean hyväkuntoisia vaatekaappeja koska en ollut purkanut niitä, jos olisin purkanut niin tuskin olisivat huolineet lautakasaa mukaansa. Ei kelvannut myöskään täysin käyttämätön joustinpatjasänky koska siinä oli pieni neulanpiston näköinen reikä josta roikkui lanka. Tapaus muistuu usein mieleen katsellessa Kierrätyskeskuksen kusen pieksämiä sänkyjä ja ylihinnoiteltuja tuotteita. Selvästi nuo vanhan viinan hajuiset äijät huumaantuvat vallasta jota ovat päässeet maistamaan. On kiva kyykyttää pienten lasten äitiä joka joutuu soittamaan Sortti asemalle ja maksamaan saadakseen hyvät tavarat kaatopaikalle.
Jaa, kuulostaa että olisi vähän lapinlisää näissä... Mutta ei kierrätyskeskuksetkaan voi määränsä enempää tavaraa ottaa vaikka olisi kuinka hyväkuntoista. Sohvia ja sänkyjä ovista ja ikkunoista, eivätkä vaan pysty säilyttämään määrätöntä määrää niitä. Lisäksi niitä ostetaan suht huonosti juuriki lutikoiden yms. pelossa.
Mutta miksi ihmeessä tilasit tavaroille kuljetuksen Sortti-asemalle, jos kerran oli hyvä laatuista ja jopa käyttämätöntä. Toriin tai face-kirppiksille ilmoitus, että annetaan noutoa vastaan, niin eiköhän ainakin osa olisi mennyt.
Menny maku koko kierrätyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kierrätyshän piti alunperin olla ilmainen. sitten iski ahneus ja siitä tuli kirpputori. jos jotain antaa pois niin ei siitä pitäisi maksamaan joutua! vieläpä korkean hinnan.!
Vuokriinhan ei mene mitään ja työntekijätkin ihan huvikseen ilman palkkaa tekevät töitä. Hitto kierrätyksen autotkin on niin hyviä ettei ne kuluta polttoainetta.
Karenssin uhalla. Siitä on huvi kaukana!
Fida ei ota nouto maksua ja asiakaspalvelu on ystävällistä.
Fida on paras. Ei ota nouto maksua.
Duunareita ei oo varaa palkata, mutta tämän kirpputorin johtoryhmä on varmasti maailman suurin
Sehän se ongelma on, kun ehkä luokkaa 2% siitä kaikesta tarjotusta huonekalusta on oikeasti sellaista, mitä kehtaa ihan rahalla myydä eteenpäin. Iso osa menee suoraa sorttiasemalle.
Laittakaa toriin tai johkin FB roskalavaryhmään tarjolle ne ylimääräiset Ikea mööpelinne ja saatesanoiksi tärkeät "ei kuskata tai pureta, omat kantajat". Kaikille helpompi niin. Jos ei sitä kautta ottajaa löydy, niin ei ne kierrätyskeskuksessakaan niille romuillenne käyttöä keksi.
Ki-Ke on voittoa tavoitteleva lafka.
Aika iso johtoryhmä näyttää olevan.
Karenssi aika kannattaa olla saikulla.
Sun pitää ap alkaa käytettyjen huonekalujen kauppiaaksi kun uskot sen olen niin hyvä bisnes.
Aika harva suomalainen huonekaluliike saa ilmaiset työntekijät.
Köyhät kun muutatte eikä ole rahaa tehdä huonoille huonekaluille mitään.
Ottakaa kättä pidempää, joku ihan kunnon vasara tai mitä isompaa löytyy ja hajoittakaa ne huonekalut.
Helpompi hävittää itse kannettavina palasina ja osissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeesti oikeesti... Meidänkin sohva vuoden vanha ja tosi siisti.
No miksi vatussa et myynyt itse kun oli niin arvokas ja siisti? Etkö osaa? Mutta pääsitpähän rojusta, olisit kiitollinen kun joku haki.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että menikö väri muodista ja piti hankkia tän sesongin väti?
Up