Kuinka monta tuntia yössä nukutte marraskuussa?
Itsellä tuntuu alkaneen jo talviunikausi ja jatkuvasti tulee yli kahdeksan tunnin unia. Kesällä riittää seitsemänkin.
Kommentit (22)
Kyllä jo nyt unimäärä on kasvanut. Aamulla herättäjävalon kanssakin on nouseminen vähän vaikeaa. Espanjan aurinkoa on ikävä ja uutiset on aina vain kovempia ja korona tekee elämästä sellaisen, että keikat, näytelmät ja muut täytyy jollain yrittää korvata ja paikata!
10 tuntia per vuorokausi vuodenajasta riippumatta.
Vähän ot, mutta tein virheen ja katsoin viime yönä 3h vaaleja sillä seurauksella, että olo on ollut aivan nuutunut ja ryytynyt koko päivän.
Olen etätöissä, joten mahdollista, mutta eipä kroppa enää tässä iässä kestä valvomisia.
Lisäksi heti tekee mieli mässätä aivan kuin joskus muinoin krapulassa.
Nukkuisin vaikka 12 h jos töiltä ehtisi.
7-8h vuoden ympäri öisin, joskus päikkäreitä
N. 7 tuntia ja sitten päivällä ehkä tunnin nokoset (olen etätöissä).
Nukun 10 tuntia vuodenajasta riippumatta.
6-8 h mutta lähes joka yö 8 h 10 min.
Nyt kun voin nukkua niin kauan kuin haluan, 8-9 h.
Valoisan aikaan nukuin n 6-7
7,5 - 8, viikonloppuisin välillä vähän pidempään, kuten muinakin vuodenaikoina.
Marraskuusta helmikuun puoliväliin, nukun aina kun mahdollista. Tätä on jatkunut vuosikymmeniä. Olen ollut aktiivisesti työssä ,joten riittävästi ei ole unta saanut , paitsi nyt eläkkeellä.
Elikkä silloin nukuin yöllä 8,5h ja viikonloppuna enemmän ja pe iltaisin . Lasten ollessa pieniä ,aina liian vähän.
Nyt on viime ja tällä vikolla väsyttänyt ihan sairaasti, ihan uupumukseen ati. Ei auta nukkuminenkaan.
Pimeällä nukkuu paremmin, koska valo ei herätä kesken kaiken. Ihan parasta.
Kesä 7, talvi 9 tuntia.