Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille semmosta pelkoo, että pelkää että sekoaa?

Vierailija
04.11.2020 |

Onko tämä normaali tunne? Stressiä ahdistusta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule enää, koska sekosin jo ajat sitten. Nyt alkaa taas elämä olla hanskassa enkä pelkää enää, koska on hyvät lääkkeet.

Vierailija
2/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo koko 2020 vuoden median vouhotusta koronasta, trumpista ja bidenistä. Intersektionaalisesta höpinästä ja iltapäivä lehtien parinvaihto bileiden autuudesta yms. Niin ei, ei pelota vaikka sekoaisinkin. Kun maailma on näin hullu paikka, niin olisin kai vain normaali, ja sopisin hyvin joukkoon, jos mielenterveyteni menisi 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeilin äsken että en ehkä sekoo kun en oo tähän ikään 39 v mennessä seonnu. Eikä mua pelota että tekisin kellekään mitään tai itselleni vaan lähinnä että saan jonkun kohtauksen, lähen itkien töistä pois tms.

Sitten olen myös huomannut, että tosi harva tykkää minusta tai sitten olen vaan saanut paskaa niskaan.. olen ajautunut vääränlaisiin ihmissuhteisiin ja edelleen ne miehet, joista kiinnostunun, eivät kiinnostu minusta. Tai jos kiinnostuu, paljastuu mädiksi. Tai varatuiksi.

Ap

Vierailija
4/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Raskasta kyllä on ja pelkään meneväni burn outiin mutta en pysty kuvittelemaan, että menisin esimerkiksi psykoosiin tai alkaisin muuten tehdä jotain älyttömyyksiä. Pahin skenaario on, että jään sänkyyn.

Vierailija
5/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Raskasta kyllä on ja pelkään meneväni burn outiin mutta en pysty kuvittelemaan, että menisin esimerkiksi psykoosiin tai alkaisin muuten tehdä jotain älyttömyyksiä. Pahin skenaario on, että jään sänkyyn.

Ai että et pääsis vain ylös?

Vierailija
6/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti sekoaa niin ympäristön ihmiset huomaavat sen, et sinä itse.

Toisekseen jos on seotakseen niin yleensä se kai tapahtuu nuoruusiässä, psykoosit, skitsofrenia yms. Varmaan joihinkin persoonallisuushäiriöihinkin voi liittyä perusteetonta sekoamisen pelkoa? Arvelisin, ettei näihin sekoamista aiheuttaviin sairauksiin enää esim. Keski-ikäisenä kukaan sairastu ensimmäistä kertaa.

Vierailija
7/7 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti sekoaa niin ympäristön ihmiset huomaavat sen, et sinä itse.

Toisekseen jos on seotakseen niin yleensä se kai tapahtuu nuoruusiässä, psykoosit, skitsofrenia yms. Varmaan joihinkin persoonallisuushäiriöihinkin voi liittyä perusteetonta sekoamisen pelkoa? Arvelisin, ettei näihin sekoamista aiheuttaviin sairauksiin enää esim. Keski-ikäisenä kukaan sairastu ensimmäistä kertaa.

Ilmeisesti paniikkikohtauksen tyyppistä. Asia selvisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi