Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta, jolle tulee tosi ärtynyt olo kahvista?

Vierailija
04.11.2020 |

Lopetin kahvinjuonnin n. vuosi sitten (en ehtinyt monta vuotta sitä juodakaan), koska mulla on alhainen hemoglobiini ja ferritiini, ja aloin epäillä, että kahvi myös tekee musta vihaisen. Juon edelleen kahvia ihan satunnaisesti. Tänään join kaksi kuppia ja olin iltapäivän tosi pahalla tuulella.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
2/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. 

Juotko edelleen kahvia vai oletko lopettanut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon paljon kahvia ja mulla on erittäin hyvä hb. Miten kahvi noihin vaikuttaa?

Itselle kahvi ei aiheuta vihaisuutta, vaan kahvittomuus. Joskus aivan liikaa kahvia aiheuttaa paniikkin tunnetta tai epätodellista oloa.

Vierailija
4/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon paljon kahvia ja mulla on erittäin hyvä hb. Miten kahvi noihin vaikuttaa?

Itselle kahvi ei aiheuta vihaisuutta, vaan kahvittomuus. Joskus aivan liikaa kahvia aiheuttaa paniikkin tunnetta tai epätodellista oloa.

Kahvin sisältämät tanniinit heikentävät raudan imeytymistä.

Ap

Vierailija
5/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskan juonut kahvia kuin ihan satunnaisesti kupillisen joskus. Kamalaa tavaraa. Ainoa, mitä voin juoda, on italialainen cappuccino, mutta ei sekään mikään nautinto ole.

Vierailija
6/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan pienikin määrä aiheuttaa levottomuutta ja sydämen tykytystä. En käytä kofeiinia lainkaan.

Vierailija
7/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi suututtaa mua, kun sitä alkaa yliajattelemaan kaikenlaista ja sitten suuttuu niistä ajatuksista.

Vierailija
8/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia, mutta... Vähäinenkin "väärinkäyttö" eli yllättävät ylimääräiset kupposet saa mun mopon keulimaan ja pahasti. Käyn älyttömillä kierroksilla. Joskus perus kolmekin kupillista saa menemään kovaa ja korkealta.

Vierailija
9/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen aamulla kahvia, mutta oikeastaan kaikki sen yli on jo vähän haitallista. Tykkään kuitenkin kahvista, joten nappailen kalium-tabletteja ja juon kahvia. :/

Vierailija
10/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi suututtaa mua, kun sitä alkaa yliajattelemaan kaikenlaista ja sitten suuttuu niistä ajatuksista.

Mä en niinkään yliajattele, vaan kaikki normaalit vastoinkäymiset vetävät ihan kierroksille.

Ap

Vierailija
11/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ns reagoiva hermosto. Jostain erikoiskahvilasta saa oikeeta kofeiinitonta.

Mulle se oli aikoinaan buusti.

Varsinkin ennen menkkoja tulee tosi herkäks ni olen oppinu että ei sitte.

Voi tulla ruumiita...

Kilpparit kantsii tsekata. Ja pidättyä kofeiinista

Vierailija
12/12 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää tehokkaasti. Ja kerran kun otin 800 mg kofeiiniä, niin tuli levoton ja epätodellinen olo rytmihäiriöineen. Tosin olin lisäksi väsynyt, kun pakko oli koko yön yli tehdä yhtä tehtävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän