Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä ollut negatiivinen mieliala raskausaikana?

Vierailija
04.11.2020 |

Missä vaiheessa se on kääntynyt onnelliseksi odotukseksi? Teittekö jotain temppuja vai muuttuiko mieli itsestään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli järkyttävän negatiivinen mieliala siitä syystä, että oksensin yötä päivää yli puolet raskaudesta. Pitkiä aikoja sairaalassa tiputuksessa, kun kaikki tuli ylös. Sitten kun tuo alkoi helpottaa niin mieli muuttui itsestään.

Vierailija
2/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen raskaus oli yhtä negatiivista vaihetta vaiheen perään.

Ensin monta viikkoa pahoinvointia, raskausdiabetes jonka sain ihan hyvin sitten haltuun mutta aiheutti stressiä. Loppuraskaudessa vähät unet veti mielen matalaks.

No, vauva nyt 2kk ja vaikee tapaus. Refluksia, itkuisuutta, viihtyy vain sylissä... parempia fiiliksiä odotellessa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen raskauden kohdalla kyllä! Kääntyi iloiseksi, ku lapsi oli ehkä 2-vuotias.

Vierailija
4/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että on muitakin. Tulee niin huono omatunto, kun lapsi oli toivottu ja silti vaan p*ka fiilis päivästä toiseen. Ap.

Vierailija
5/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan raskausaikana kääntynyt, valitettavasti. Vauva-aikana oli sitten parempi mieli. 

Vierailija
6/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen raskauden aikana olin pelkästään onnellinen joka hetki. Nyt toista lasta odottaessa välillä surullinen mieli pääsee vaivaamaan, ei niinkään lapseen liittyen vaan ylipäätänsä normaalia itkuherkempi olen.

Vierailija
7/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen raskaus oli yhtä negatiivista vaihetta vaiheen perään.

Ensin monta viikkoa pahoinvointia, raskausdiabetes jonka sain ihan hyvin sitten haltuun mutta aiheutti stressiä. Loppuraskaudessa vähät unet veti mielen matalaks.

No, vauva nyt 2kk ja vaikee tapaus. Refluksia, itkuisuutta, viihtyy vain sylissä... parempia fiiliksiä odotellessa....

Lisään tähän vielä että ehkä siksikin surettaa kun lapsiluku on nyt täynnä, tuntuu että kaikki on vaikeaa mutta haluaisin niiiin nauttia tästä koska lisää ei tule.

Ja kun mikään ei mene niinkuin olin ajatellut. En edes pääse painonpudotuksessa alkuun koska vauva ei viihdy vaunuissa refluxin takia. Syksyn pihahommat seisovat, vauva kun ei nuku pitkiä päikkäreitäkään. Kun puoliso on kotona, haluan levätä.

Vierailija
8/8 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö muita?