Joka toinen viikko on kasvisruokaviikko ja joka toinen viikko on liharuokaviikko. Miehen elin ei oikein toimi.
Kesällä aloitettiin tämä kokeilu ja ihan hyvin syömisten puolesta on mennyt. Mieskin suostui tähän pienehkön alkuvastustelun jälkeen. Mutta nyt maistuu kasviruokakin oikein hyvin ja mieskin on ihan innoissaan asiasta ja tekee näitä ruokia myös ihan itsenäisesti.
Mutta yhtä asiaa en ole kehdannut ottaa esille, kun ajatuskin kasvisruokaviikosta oli minut, että kasvisruokaviikolla miehen seksihalut hiipuvat jonkin verran. Normaalisti mies on minun ihana seksihurmuri, joka 2-4 kertaa viikossa ottaa minut tiukan tomerasti. Mutta nyt kasviruokaviikoilla homma on vähän sellaista nyhjäämistä, lyhytkestoista ja vientä velttouttakin on havaittavissa + kerrat jäävät puoleen lihaviikoilla vastaavista.
Kysyisin, että onko minun mies vain poikkeustapaus, vai onko muilla kasvisruokaan siirtyneillä pariskunnilla ollut havaittavissa jotain saman suuntaista? Itse pidän kuitenkin sen verran hyvästä seksistä, että olen ajattelut ehdottaa miehelle, että jospa siirrytään takaisin normaaliin ruokavalioon tämän "kokeilun" jälkeen.
Kommentit (10)
No duh, elimistö valmistaa testosteronin kolesterolista.
Heh heh. - hyvä yritys mutta en usko hetkeäkään, että kasvisruualla on mitään tekemistä miehen virilisyyden kanssa.. Se on ääs syys hämärä ja jatkua pimeys joka vain saa väsyttämään...
Tämä aloitus on pohjanoteeraus kasvisruokavalion vastustajalta. Nyt on kaukaa haettua.
Rölli taitaa olla, mutta kuinka monella teistä on miehenä olemisesta kokemusta? Kesällä kun grillikautena mättää rasvaista porsaanlihaa niin kyllä se huomaa miten helposti "keulii".
Yleensä mua vaan naurattaa tällaiset kyhäelmät, mutta nyt iski kyllä myötähäpeä... "Ottaa minut tiukan tomerasti..."
Ilmiö toimii ihan päin vastoin kuin ap esittää: eläinkunnan tuotteet tukkivat verisuonet ja heikentävät verenkiertoa - myös alakerrassa.
Miehenä voin todeta, että paljon lihaa syödessä voimaa on enemmän ja myös panovoimaa. Eli ilmeisestikin lihasta saa sitten testosteronin tuotantoon buustia. Tämän ilmiön huomaa kesäaikaan grillatessa ja jouluaikaan joulukinkkua syödessä, kun tulee syötyä normaalia enemmän lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin todeta, että paljon lihaa syödessä voimaa on enemmän ja myös panovoimaa. Eli ilmeisestikin lihasta saa sitten testosteronin tuotantoon buustia. Tämän ilmiön huomaa kesäaikaan grillatessa ja jouluaikaan joulukinkkua syödessä, kun tulee syötyä normaalia enemmän lihaa.
No joo. Hyvä j a monipuolinen kasvisruoka vaaii oisinaan hieman vaivannäköä. - Ja ellei asiaan hiean paneudu, niin saattaa lihasta saada sen, mistä jää paitsi liian yksipuolisella kasvisravinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan ihan vaan siitä että oot lomalla ja stressaat vähemmän
0/5....