Mistä lisäaineettomia vitamiineja???
Otsikossa kysymykseni oikeastaan jo olikin eli haluaisin löytää lisäaineettomana seleenin sekä kromin. Netistä koitin etsiä, mutta huonolla tuloksella. Osaiskohan joku auttaa???
Kommentit (5)
Haloo? :O
Miten olis kuule ihan ruoka. Terveellinen ja tasapainoinen ruoka.
Seleeniä saa mm. para-eli brasilianpähkinöistä ja kromia täysjyväviljatuotteista ja maksasta.
Googlaile lisätietoja!
AP, kyselet vitamiineja, mutta seleeni ja kromi eivät kyllä sellaisia ole, vaan ne ovat hivenaineita! Ja kuten kolmonen sanoi, paras hivenaineiden lähde on monipuolinen ravinto.
Joo söisin, jos pystyisin niin ruoan muodossa, mutta ruokavalioni on hyvin niukka ja siksi tarvitsen tietyt vitamiinit ja/tai kivennäis/hivenaineet purkista
ap
iHerb.com! Sieltä löytyy luonnollisten valmistajien vitamiineja ja paljon edullisemmin kuin Suomesta (mutta tullimääräysten vuoksi pitää tilata muistaakseni alle $40 dollarilla)!
Suosittelen esim Nordic Naturals merkkiä ja nestemäistä appelsiininmakuista B-vitamiinivalmistetta.
Kokeile iherbiä. Itse olen ostanut sieltä kaikenlaista, olen hyvin löytänyt puhtaita kivennäisaineita ja yksinkertaisia vitamiinivalmisteita, juurikin siksi kun en kapselien ylimääräisiä aineita elimistööni halua.