Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä lisäaineettomia vitamiineja???

Vierailija
20.02.2014 |

Otsikossa kysymykseni oikeastaan jo olikin eli haluaisin löytää lisäaineettomana seleenin sekä kromin. Netistä koitin etsiä, mutta huonolla tuloksella. Osaiskohan joku auttaa???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile iherbiä. Itse olen ostanut sieltä kaikenlaista, olen hyvin löytänyt puhtaita kivennäisaineita ja yksinkertaisia vitamiinivalmisteita, juurikin siksi kun en kapselien ylimääräisiä aineita elimistööni halua.

Vierailija
2/5 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? :O

Miten olis kuule ihan ruoka. Terveellinen ja tasapainoinen ruoka. 

Seleeniä saa mm. para-eli brasilianpähkinöistä ja kromia täysjyväviljatuotteista ja maksasta.

Googlaile lisätietoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kyselet vitamiineja, mutta seleeni ja kromi eivät kyllä sellaisia ole, vaan ne ovat hivenaineita! Ja kuten kolmonen sanoi, paras hivenaineiden lähde on monipuolinen ravinto.

Vierailija
4/5 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo söisin, jos pystyisin niin ruoan muodossa, mutta ruokavalioni on hyvin niukka ja siksi tarvitsen tietyt vitamiinit ja/tai kivennäis/hivenaineet purkista

ap

Vierailija
5/5 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iHerb.com! Sieltä löytyy luonnollisten valmistajien vitamiineja ja paljon edullisemmin kuin Suomesta (mutta tullimääräysten vuoksi pitää tilata muistaakseni alle $40 dollarilla)!

Suosittelen esim Nordic Naturals merkkiä ja nestemäistä appelsiininmakuista B-vitamiinivalmistetta.