Lue keskustelun säännöt.
Puhuin rumasti kätilölle ja minusta tehtiin ennakoiva lastensuojeluilmoitus
19.02.2014 |
Olin kyllä vähän huumattuna siellä synnytyssalissa, kun kuulin omiani ja näin harhoja, mutta silti...Eivätkö kätilöt tiedä että synnytys sattuu ja ilokaasu on huumaavaa ainetta? Minä tiesin tuon ensimmäisen, mutta jälkimmäinen oli mullakin ihan yllätys.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muakin alko oikeasti kiinnostaa.
Kakkosta synnyttäessäni olin kuulemma yrittänyt lyödä kätilöä. Joo, ei milllään tavoin asiallista enkä itse muista mitään (mies kertoi). Ilman kipulääkkeitä (jopa sitä ilokaasua) mentiin ja vauva (syntymäpaino 4,6kg jos sillä on jotakin merkitystä) jäi kiinni hartioistaan joten kätilö joutui kirjaimellisesti kiskomaan tms. vauvan ulos. Noh, tuosta synnytyksestä en noin muutoinkaan muista kuin helvetillisen kivun ja oksentamisen. Miehen mukaan olin jo ehtinyt toivottamaan lapsellekin kaikkea pahaa...ls-ilmon paikka ilmeisesti (?).
Mieheltä kun kuulin kaikista noista niin teki mieli lähettää vaikka kukkia kätilölle. Hän teki vain työtään ja yritti saada lapsen hengissä ulos (sen lisäksi lapsella oli napanuora kiertyneenä kaksi kertaa kaulan ympäri). En lähettänyt edes korttia koska ajattelin että tuskin kukaan noin hyvin mieleen jää.
Mutta iso kiitos kätilölle Poriin 06/10 =)
Mutta sanoisin, että kaikkea varmaan kätilötkin joutuneet synnytyksessä kuulemaan ja jos olisin itse kätilö, ottaisin asiat puolitosissani.