Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÖRKEÄ huuto.net myyjä!!!

Vierailija
19.02.2014 |

En siis voi tajuta, mikä ääliö! En ollut viikkoon katsonut sähköpostia, niin joku huutonetin ääliö jolta huusin yhden jutun (15€, wou!) halvalla ja kohde oli sulkeutunut sen viikko sitten, ensin se oli laittanu heti sähköpostii et maksatko tähän tilille tän verran blaablaa, sitten nyt kun viikko oli menny niin jonkun muistutusuhkauksen ja laitto vielä mulle puhelimeen tekstarin, että millä maksusuunnitelmalla maksat (ei ollu saldoa vastata).

Nyt se dorka oli sitten laittanu kohteen uudelleen myyntiin kun meinasin maksaa, mitä vit!? Voinko tehdä siitä jonkun ilmoituksen huutonettiin, täyttä kusetusta ton kaupat ja vielä hullu riivaaja jonkun muutaman euron vuoksi?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorkan löydät, kun katsot peiliin. 

Vierailija
2/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on pientä siihen, että mä ostin suht kalliin vatteen juuri ja se olikin paljon pienempi mitä myyjä ilmoituksessaan oli ilmoittanut. Hitto, että ärsyttää! Ja mä olin vielä niin dorka, että menin antamaan post. palautteen ennen kuin olin sovittanut.

Sulla sentään on rahat säästynyt. Mulla meni ihan hukkaan, kun ei tuota voi pitää. Täytyy vaan toivoa, että joku ostaa sen multa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole saldoa (whaat?) edes yhteen tekstariin olisi myyjän pitänyt laittaa uudestaan myyntiin paljon aikaisemmin.

Vierailija
4/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua ärsyyttä tommoset "en ole tarkistanut viikkoon sähköpostia vaikka huudan huuto netissä tuotteit". Jos et seuraa maileja, älä myöskään shoppaa netissä.

Vierailija
5/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen! Jos huudat tuotteen, olet tavoitettavissa tietenkin. Otsikkosi voisi olla mieluummin TÖRKEÄ huuto.net ostaja.

Vierailija
6/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa ap:n kaltaiset ostajat!

Minulla lukee joka ikisessä kohteessa, että maksu tai nouto 5 vrk sisällä huudon sulkeutumisesta. Sitten kuitenkin on näitä ääliöitä, jotka huutaa kohteen, muttei lue s.posteja (työmatka, sairaana, lapsi sairaana, ei ennätä muuten vaan). Näiltä saa muistutella ja karhuta rahojaan. Jos en ole saanut mitään vastausta tai viestiä maksusta, laitan 2vko kuluttua uudelleen myyntiin. Pidempään en odottele, koska haluan myymistäni tavaroista eroon ja tyypillisesti nämä vetkuttelijat eivät lopulta kuitenkaan maksa vaikka odottaisi hamaan tappiin asti.

Huuto.netin pitäisi poistaa tällaiset ostajat eikä antaa ottaa uusia tunnuksia, jolla voi taas hupihuudella.

Vierailija
7/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan ole noin tyhmä.

Vierailija
8/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin näkisin niin, että jos olet tehnyt huudon olet myös nähnyt sulkeutumispäivän. Sillon on kyllä vähintäänkin velvollinen seuraamaan sähköpostia ja maksamaan huudon myyjän toivomassa ajassa.

Ja hei oikeesti, kukaan aikuinen netin käyttäjä ei katso sähköpostiaan vain kerran viikossa. Ei edes silloin kun on sairaana tai lapsi on sairaana. Eikä se nettikään voi aina tökkiä :)

Vierailija
9/10 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEITÄ on myyjät jotka pihtaa tuotteen lähetystä! Vaikka maksaisi heti niin saattaa mennä jopa yli viikko postitukseen (ja omakuvauksessa ei ole mainittu mitään).

Vierailija
10/10 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa tää ketju.

Törkeä on ap!

Jokainen katsoo sähköpostin päivittäin ja varsinkin kun huutaa jotain.

Itse maksan heti. Siis aivan heti.

Muutama päivä kait on aikaa maksaa.

Mulle tulee viesti niin maksan heti ja ilmoitan myyjälle että olen maksanut ja mistä pankista.

Myyjä myös ollut nopea ja lähettää paketin heti,

Valikoin tarkkaan keltä ostan. Jos hitautta on negassa niin en osta tai jos ei ole tunnistautunut niin en osta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi