Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon karanteenissa, voinko lähteä mieheni mukaan ajelulle kun hänen pitää toimittaa yksi asia naapurikaupunkiin?

Vierailija
03.11.2020 |

On niin tylsää vain oleilla kotona, jos istun koko matkan autossa enkä poistu sieltä niin voinko lähteä seuraksi mukaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et!

Vierailija
2/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään miehesi ei saa lähteä koska on altistunut sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit, jos olet suositus karanteenissa.

Vierailija
4/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis ole todettu koronaa, odotan testituloksia. Joten mieheni saa kyllä liikkua.

Ap

Vierailija
5/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on suositus karanteeni, kävin antamassa näytteen ja sanottiin ettei saa olla muiden ihmisten lähellä kuin oman perheen.

Ap

Vierailija
6/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt vain kotona.

Vierailija
7/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altistat vain miestäsi autossa lisää koronalle, mikäli sinulla sellainen on.

Vierailija
8/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt vain kotona.

No kai mä sitten olen kun ei parempaa tietoa löydy.

Ap

Vierailija
9/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi tapaa muita ihmisiä ja altistaa oireettomana muita. Näin se on levinnyt.

Vierailija
10/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööh, miten voi altistaa lisää?? Kaksiossa asutaan ja ihan väkisinkin ollaan tekemisissä, nukutaan samassa sängyssä, käytetään samaa vessaa.. yms.. kyllä se nyt jo on altistunut jos mulla korona on..

Ap

Vierailija
11/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako viikkoa oot odottanut tuloksia?

Eilisestä, ja lähinnä mietin että olisin seuraksi lähtenyt kun matka on melko pitkä yksin ajaa pimeällä.

Ap

Vierailija
12/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöskään miehesi ei saa lähteä koska on altistunut sulle

No ei mulla ollu minkäänlaista lupaa olla poissa töistä, kun oma kumppani odotti testituloksia. Ja ihan normaalisti lapset oli koulussa. Ei ollut altistunut, oli vain saanut perusflunssan.

Vierailija
13/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit lähteä. Se on ihan sama istuuko kotona ja mies käy asioilla vai istutko teidän autossa ja mies käy asioilla.

Vierailija
14/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet vain autossa ja asutte miehen kanssa saman katon alla niin kyllä mun mielestä voi mennä. Karanteenissa ei saa olla kontaktissa muihin kuin perheenjäseniin eikä tätä kukaan riko autossa. Maalaisjärkeä tähän.

Vierailija
15/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kuule ihan itse päättää. Jos sinulla ei mitään oireita ole, niin ei todellakaan tarvitse tuollaista miettiä. Ja eiköhän miehesi joka tapauksessa ole altistunut sinulle, niin mitä se autossa istuminen haittaa?

Pärskivänä ja nuhaisena on syytä olla kotona, mutta tutkimustenkin mukaan oireettomat eivät ole mitenkään merkittäviä taudin levittäjiä.

Vierailija
16/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä. Ei ole eroa oletko miehesi kanssa kotona ja hän lähtee sieltä käymään kaupassa, versus että olet miehesi kanssa autossa ja hän lähtee hoitamaan asian. Järki käteen nyt.

Vierailija
17/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tynnyrissä kasvanut tyhjäpää pitää olla, jos ei ymmärrä mitä karanteeni tarkoittaa?

Mutta kun oli tylsää ja mä halusin. Mene nyt vielä vaikka tapaamaan kaikkia vanhoja sukulaisiasi.

Vierailija
18/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että nyt sitten voiskin mennä.. tätä mä vähän itsekkin ajattelin mutta kun heti oltiin sitä mieltä että ei, niin jäin miettimään.

Ap

Vierailija
19/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on suositus karanteeni, kävin antamassa näytteen ja sanottiin ettei saa olla muiden ihmisten lähellä kuin oman perheen.

Ap

Mä en kestäääää... tee ihan kun parhaaksi näet aivokääpiö. Lähde nyt helv.. miehesi kanssa!

Vierailija
20/26 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tynnyrissä kasvanut tyhjäpää pitää olla, jos ei ymmärrä mitä karanteeni tarkoittaa?

Mutta kun oli tylsää ja mä halusin. Mene nyt vielä vaikka tapaamaan kaikkia vanhoja sukulaisiasi.

Niin se tarkoittaa sitä ettei saa tavata muita ihmisiä ja altistaa heitä. Ja ap ei ole näin tekemässä. Mistä sä noi sukulaiset tähän revit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi