Itkeekö miehenne koskaan?
Oma vaimoni ei ole kuulemma nähnyt minun koskaan itkevän. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta. Mites muilla?
Kommentit (19)
Itken salaa, kun katson "Pieni talo preerialla" sarjaa.
Tai kun E.T. kärsii maan päällä.
Yhdessä 6 vuotta ja olen nähnyt miehen itkevän useita kertoja. Joskus hänellä on ollut vaikeampi ajanjakso elämässä joka itkettää ja joskus saattaa itkeä riitojen jälkeen, kun sanomani asiat ovat viiltäneet turhan syvältä. Aikamoinen viilipytty ja kovapää on luonteeltaan niin joskus sitten purkautuu kaikki kerralla itkuun ja tulee nekin tunteet käsiteltyä.
Onhan tässä jo ehditty monet hautajaiset käydä, niissä se itkee aina.
Kyllä itkee joskus ja pitääkin näyttää tunteensa. En olis huolinut miestä joka panttaa tunteensa, eikä kykene itkemään koskaan.
Molempien isovanhempiensa hautajaisissa, ja silloin kun kuuli heidän kuolemastaan. Silloin kun lapset syntyivät.
Kun tuli töistä kotiin ja kertoi äitinsä kuolleen. Ainoa kerta, kun olen nähnyt itkevän.
Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta, mies ei ole itkenyt kertaakaan. Ei muutenkaan mielestäni koe tunteita samoin kuin muut, mutta on kunnollinen, tunnollinen ja ymmärtää oikean ja väärän. Pitäisikö huolestua?
Itkee. Näyttää tunteensa avoimesti, mikä on minusta hyvä piirre miehessä.
On mies itkenyt todellakin, ehkä yhden kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa. Olen päässyt lohduttamaan rakasta miestäni monta kertaa. Mutta voin sanoa, että hän on päässyt lohduttamaan minua jopa muutaman kerran kuukaudessa. Ihana mies ja suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä 16 vuotta, mies ei ole itkenyt kertaakaan. Ei muutenkaan mielestäni koe tunteita samoin kuin muut, mutta on kunnollinen, tunnollinen ja ymmärtää oikean ja väärän. Pitäisikö huolestua?
Ei mitään huolta, jos 16v aikana ei ole ollut huolenaihetta. Miksi tehdä kaikesta numeroa?
Minä olen itkenyt salaa kerran yöllä, kun kumppanini jo nukkui. Hänen sen hetkinen kuukausia kestänyt haluttomuutensa vain tuntui minusta niin pahalta. Koskaan en ole itkenyt hänen nähtensä.
M25
Vierailija kirjoitti:
On mies itkenyt todellakin, ehkä yhden kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa. Olen päässyt lohduttamaan rakasta miestäni monta kertaa. Mutta voin sanoa, että hän on päässyt lohduttamaan minua jopa muutaman kerran kuukaudessa. Ihana mies ja suhde.
Voisit sie kyl antaa holpommalla kin
M25
Aina kun kysyn että koska tulet sisääni.