Mua suututtaa
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Huono tilanne, muakin suututtais. Onko teillä yhteinen yritys tms? Kun tiedät, mikä on ongelma, niin mieti seuraavaksi, miten voisit saada tähän asiaan muutoksen.
On mutta en mä tähän tule ikinä muutosta saamaan siis elämääni.
Kas... ammattivalittajako se siinä? Mukava huomata, että olet hengissä. Ammattivalittaja nimi lienee nyt lopullisesti kuopattu? Noh mitäs muuten? Ukon kanssa yhä vaan kun on taloudellinen pattitilanne jne?
Miten kaikki tulosi riippuvat miehestäsi? Selitäs nyt vähän tilannettasi. Oletteko naimisissa? Onko teillä lapsia? Asutteko vuokralla vai omassa? Onko lainaa? Oletko työssä?
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki tulosi riippuvat miehestäsi? Selitäs nyt vähän tilannettasi. Oletteko naimisissa? Onko teillä lapsia? Asutteko vuokralla vai omassa? Onko lainaa? Oletko työssä?
Ollaan naimisissa, yksi lapsi, omassa asutaan, on lainaa, olen töissä yhteisessä yrityksessä. En saa töitä enkä pysty opiskelemaan sairauksieni ja muiden vaivojen takia. Ikää alle 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan naimisissa, yksi lapsi, omassa asutaan, on lainaa, olen töissä yhteisessä yrityksessä. En saa töitä enkä pysty opiskelemaan sairauksieni ja muiden vaivojen takia. Ikää alle 50v.
Omistatko puolet siitä yrityksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistatko puolet siitä yrityksestä?
En omista vaan reippaasti alle puolet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vastaatte tälle?
No miksi ei vastaisi? Miksei saisi keskustella kun palstalla kerran ollaan?
Huono tilanne, muakin suututtais. Onko teillä yhteinen yritys tms? Kun tiedät, mikä on ongelma, niin mieti seuraavaksi, miten voisit saada tähän asiaan muutoksen.