Miten vihjailette jollekin miehelle töissä tai koulussa että olet kiinnostunut?
Suoraan ei kehtaa kertoa eikä pyytää kaljalle tms koska en oikein itsekään tykkäisi liian suorista ehdotuksista. + Ei voi tietää onko toinen varattu jne.
Vinkkejä miten epäsuorasti näyttää kiinnostus?
Kommentit (38)
Ei ihme että nykyään sinkkuja on niin paljon, kun treffejäkään ei voi enää ehdottaa. Ilmeisesti täytyy jotenkin vihjaillen päätyä parisuhteeseen. Ehkä puolison täytyy myöhemmin tajuta vihjailustakin, että kuukauden päästä meillä on häät.
Vierailija kirjoitti:
Pudotan lapasen ja odotan,että mies poimii sen.
Toimiiko tuollainen yleensä? Jos nään jonkun tiputtavan lapasensa, niin annan poimia ne ihan itse. Totta kai huomautan, jos kyseinen henkilö ei huomaa tiputtaneensa mitään. Vanhukset ja vammaiset toki erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko tuollainen yleensä? Jos nään jonkun tiputtavan lapasensa, niin annan poimia ne ihan itse. Totta kai huomautan, jos kyseinen henkilö ei huomaa tiputtaneensa mitään. Vanhukset ja vammaiset toki erikseen.
Voihan sitä tiputtaa lapasen ja sievästi pyllistäen nostaa sen, kun kiinnostuksen kohde seisoo takana. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että nykyään sinkkuja on niin paljon, kun treffejäkään ei voi enää ehdottaa. Ilmeisesti täytyy jotenkin vihjaillen päätyä parisuhteeseen. Ehkä puolison täytyy myöhemmin tajuta vihjailustakin, että kuukauden päästä meillä on häät.
Vihjailusta pitää ainakin tajuta, että ero on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun kohdalla toimii:) Ihan samalla tavalla kuin miehet nopeuttavat askeliaan avatakseen mulle oven. Heille pitää vain tarjota tilaisuus ritarillisuuteen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun kohdalla toimii:) Ihan samalla tavalla kuin miehet nopeuttavat askeliaan avatakseen mulle oven. Heille pitää vain tarjota tilaisuus ritarillisuuteen:)
Ja sitten naiset ihmettelevät, että miksi heitä pidetään avuttomina ja vähempään kykenevinä kuin miehiä...
Hakeudut jatkuvasti hänen läheisyytensä jollain verukkeella. Silmistä kyllä näkee onko kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä poistuu melkein jokainen kommentti?
Varmaan toimittajan aloitus, mobe yrittää pitää siistinä että saatas laatumatskua.
Vierailija kirjoitti:
Työnnän selkää notkolle ja tissit eteen.
Tämä toimi itselläni. Tissit tiskiin ja ujutin keskusteluun tiedon, että olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihjailette miehille? Miehet eivät ymmärrä vihjailuja.
No ei nyt viitis kaikkien kuullen täräyttää "Mennäänkö p a n e m a a n ?"
Mutta voithan ehdottaa, että mentäisiinkö lasilliselle tai vaikka lauantaina yhdessä kävelylenkille...
No kun ei huvita mennä lasilliselle tai lenkille.... Vaan nússimaan. ap
Pyydät luoksesi "lasillisella" tai vaikka "päiväkahville" ja vihjaat kehon kielellä että kahvin kanssa saa myös piparia.
En iske miehiä töistä enkä yhden kerran jälkeen enää koulustakaan. Opiskelijana tein kerran sen virheen ja sehän päättyi sitten kovin moniin kiusallisiin kohtaamisiin ja tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
En iske miehiä töistä enkä yhden kerran jälkeen enää koulustakaan. Opiskelijana tein kerran sen virheen ja sehän päättyi sitten kovin moniin kiusallisiin kohtaamisiin ja tilanteisiin.
Miksi kiusallisiin? Oletko näitä "Voihan nolous toi on nähny mut nakuna!!" tyyppejä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa historiallisen rakkausromaanin sankarittaren toiminnalta, kun pitäisi ilmaista kiinnostus siveästi.
Katsot silmiin ja suutelet kirjoitti:
Sanot suoraan että moi mä tykkään susta . Tai suutelet suulle .
Ensimmäinen ehdotus on ok, jälkimmäinen on ahdistelua, ei aloite. Erityisesti jos hyökkää suutelemaan siellä koulussa tai töissä.
Lisäksi AP pyysi vinkkejä hienovaraisen vihjailuun, jota nuo eivät tosiaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, kun erehdyin sanomaan työkaverinaiselle mitä ajattelen ja toinen ei sitten digannutkaan työkaveria kummempana. Vaikeeksihan se meni.
Pudotan lapsen ja odotan,että mies poimii sen.
Ei ole järkevää ihan "kylmiltään" mennä ketään pokailemaan. Kyllä ensin pitää vähän kokeilla kepillä jäätä ja katsoa syntyykö ensin pientä ystävällistä flirttiä. Se on ahdistavaa jos ihan puskista tulee joku jolle hädin tuskin edes jutellut yhtäkkiä ehdottelemaan jotain "kahvitteluja". Tietysti siihen sanoo ei.
Tällaisten epäsuorasti vihjailevien kiinnostuksen huomaa yleensä vuosi tai pari myöhemmin kun joku tämän kaveri kertoo siitä.