Akkarit menee aina piloille menkkojen takia! Ärsyttäävää
Eli ärsyttävä menkat, saattaa alkaa ihan yhtäkkiä ja sillo onki tullut jo verta akkarehin, esim yöllä. Olen liottanut kylmässä vedessä mutta joskus veritahrat ei lähde millään tai jättää "haalistumat" jos olen alkanut hinkata!
Kommentit (16)
1. Huuhtele tahra kylmällä vedellä, kunnolla!
2. Hiero tahraan sappisaippuaa. Anna vaikuttaa väh. 15 min ennen pesua.
3. Jos haluat varmistaa, että tahra varmasti lähtee, laita pesukoneeseen alkuun kylmä huuhtelu tai esipesu.
Säilytä akkarit kansiossa, älä jalkovälissä.
t. kestotilaaja
Vierailija kirjoitti:
t. kestotilaaja
Samaa olin tulossa sanomaan. Toimivat tosi huonosti kuukautissuojina.
Aku Ankat menee kyllä liotuksessa pilalle.
Mä teen kuten nro 1 neuvoo, eli käytän pelkkiä mustia, mutta lakanoihin tulee tahroja ja niistä oon päässyt noilla kirjoittamillani ohjeilla eroon.
Nro 2
Vierailija kirjoitti:
Mä teen kuten nro 1 neuvoo, eli käytän pelkkiä mustia, mutta lakanoihin tulee tahroja ja niistä oon päässyt noilla kirjoittamillani ohjeilla eroon.
Nro 2
Onhan nyt varmaa ettet pilaa täysin hyviä Aku Ankkoja menkkarätteinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kestotilaaja
Samaa olin tulossa sanomaan. Toimivat tosi huonosti kuukautissuojina.
Eivätkä kestä pesua. Ei ihme, jos haalistuu
Ap mistä päin Suomea olet? Maalta ilmeisesti.
On aineita tahroille, mutta nuku ilman alkkareita, pitkä yöpaituli riittää.
Mistä sappisaippuaa saa? Käytän mustia alkkareita menkkojen aikana, mutta monet lakanat ja sijauspatja on pysyvästi haalistuneissa veritahroissa.
Oletko kokeillut kuukuppia? Voi laittaa jo menkkoja ennen paikoilleen, kunhan pari kertaa päivässä tarkistaa ja pesee.
Onko sulla todella niin epäsäännöllinen kierto, ettet yhtään osaa odottaa, milloin menkat voisivat alkaa? Eikä minkäänlaisia ennakko-oireita ole? Toki niinkin voi olla. Itse pidän muutaman päivän pikkuhousunsuojaa yötä päivää niitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sappisaippuaa saa? Käytän mustia alkkareita menkkojen aikana, mutta monet lakanat ja sijauspatja on pysyvästi haalistuneissa veritahroissa.
S-marketista, Lidlistä... varmaan saa K-kaupastakin.
Niitä pitkiä yörättejä ja yöksi muut housut tietysti sekä pyllyn alle joku pyyhe eihän ne kestä kun muutaman päivän . E pillereillå ne vähenee . Pyyhe on hyvä pitää silloin kun eniten vuotaa .
Mä pesen kuumalla vedellä! Ja laitan tahraan käsisaippuaa. Ei jää tahroja!
Käytä pelkkiä mustia