Naapuri hermostui heippalappuuni
Naapuri ei pitänyt kun jätin seinälle heippalapun JATKUVASTA porauksesta klo 22 aikaan. Eilen kuulosti siltä että pyöritti poran terää tyhjällä lastulevyseinässä. Kolkutin harjalla verhopaneelia ja ääni loppui. Nyt väittää että ääni kuuluu naapurirapusta.
Lainasin lappuuni sääntöä jonka mukaan talossamme tehdyistä remonteista täytyy olla lupa.
Naapuri ei ymmärrä että hänellä ei ole uskottavuutta sen jälkeen kun hän oli laittanut asuntonsa kaikki hanat päälle klo 03 yöllä ja vesi tuli asuntoomme. Oven avatessaan naapuri seisoi vesilammikossa väittäen ettei tiedä mistä vesi tulee.😂
Siirtelee siellä jonkinlaista puumateriaalia ja remontoi jatkuvasti. Vuokra-asunnossa! Yksityisasunto ei ole verstas.
Yksikään järkevä ihminen ei nikkaroi siihen aikaan. Fakta.
Sekopäitä riittää..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hänen uskottavuus mennyt. Hän seisoi vesilammikossa ja hämmästyneenä sanoi ettei tiedä mistä vesi tulee. Mistä sinä tiesit että hän ei tarkoittanut että ei oikeasti tiedä mistä vesi tulee hänen asunnossaan?? Ei hän väittänyt sillä kertaa että se tulee naapurista. Ja itse vaikutat mulkullta naapurilta.
Vesi kohisee hanoista taustalla? 😂
Täsmentäisitkö vielä kuinka minä olen mulkku?
1. Kerrostaloasunto ei ole työttömän verstas
2. Klo 22 metelöivä tietää häiritsevänsä muita, mutta ei välitä.
Niin tai sitten kohisee rikkoutuneesta putkesta. Jos naapurisi on niin vakavasti mieleltään sairas että oikeasti kääntää hanat auki aiheuttaakseen tulvan, niin et häntä voi työttömyydestä tai metelöinnistä syyttää, raukan pitäisi olla oman turvallisuutensakin vuoksi sairaalassa tai hoitokodissa.
Tietoisesti ne siellä päällä olivat. Eli hän on se mulkku en minä.
Vai onko trollin mielestä mulkku se joka sanoo vastaan?
Mulkku on se joka haukkuu mieleltään sairasta ihmistä. Oikeasti, jos naapurisi ei olisi sairas vaan paha ihminen ja haluaisi vain tehdä kiusaa, niin tuskin hän omaa kotiaan ja omaisuuttaan vesivahingolla tuhoaisi?
Haukun psykopaattia jos haluan.
Vuokra-asunto ei ole hänen omaisuuttaan.[/quote
2 yläpeukkua, toinen sinulta itseltäsi ja toinen kaveriltani jonka pyysit tykkäämään tai menit itse tykkäämään toisella tietokoneella, mulkku olet.
Kaveriltasi*