Teenkö väärin kun teen pizzasta niin tulista, ettei puoliso voi syödä sitä?
Kommentit (34)
Siis kyllähän sitä VOI syödä.
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Palstan lehmien vakio "jos ei kelpaa niin tekee sitten ruokansa itse! et ole mikään kotiorja!"
Mistä moinen viha lehmiä kohtaan ?
-Sinkkiş
Ne tuottaa meidän juustot ja maidot.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kovin kiltiltä vaikuta:)
Sanotko samaa palstan naisillekin, joiden mukaan mies saa kokata itse, jos ei kelpaa? Et takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Hän on "kiltti" sanan av-merkityksessä.
Miksi vitussa mä luen näitä juttuja?
Miks kaikki olettaa että ap on mies? Missään kohdassa ei puhuta sukupuolesta. Ihan yhtä hyvin nainen voi tykätä tulisesta ja mies ei..
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki olettaa että ap on mies? Missään kohdassa ei puhuta sukupuolesta. Ihan yhtä hyvin nainen voi tykätä tulisesta ja mies ei..
No voi luoja! Koska se on läppä. Tietenkin AP on nainen, ja tietenkään hänellä ei ole miestä eikä pitsaa. Kaikkihan sen tietää, paitsi ilmeisesti sinä.
Peruskoulussa pitäisi opettaa medialukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa, meillä nimittäin niin päin...
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte tehdä edes kahta, vaan toiselle puolelle toisenlaiset täytteet kuin toiselle ja siinä se. Teet väärin, jos päätät mitä toinen syö.
Tietysti tehdään kaksi, että riittää. Eihän jaetusta pizzasta tule kuin paha mieli.
Täytyypä kokeiila miten alkaa miehellä huuli väpättää, kun ensin innostuu että saa pitsaa, mutta onkin liian tulista, hah!
Omituinen kysymys. Mietippä ite, mitenkä tuo mahtaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotko samaa palstan naisillekin, joiden mukaan mies saa kokata itse, jos ei kelpaa? Et takuulla.
No mun mielestä ap ei kovin kiltiltä vaikuta ja itse ajattelin hänen olevan nainen.
Tämä on juuri kiltin ihmisen ongelma. Ei saa edes sellaista ruokaa kuin haluaisi. Ei vaikka itse tekisi. Aina pitäisi olla vesittämässä omia haluja ja mieltymyksiä.
Kenelläkään ei ole syytä valittaa. Kuten jo mainitsinkin niin keittiö on vapaana ja voi tehdä ihan semmoista ruokaa itse kukin kuin haluaa.
ap