Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies dissaa harrastustani :(

Vierailija
18.02.2014 |

Olen alkanut kuntoilemaan viime syksynä ja tuloksia on tullut ihan kivasti. Liikun n. 5 kertaa viikossa; kolmena päivänä on säännöllinen meno ja kahtena teen fiiliksen ja perheen tilanteen mukaan. Mies kyllä näennäisesti tukee mua; ei esim. rutise siitä rahamäärästä, jonka olen kuntoiluun laittanut (varusteet, pt, hieroja jne) ja sanoo aina, ettei hänellä ole mitään mun harrastusta vastaan. Mutta ei kuitenkaan muista noita mun säännöllisiä menoja; on joka kerta ihan aidosti mutta ei iloisesti yllättynyt, kun sanon että mullahan on tänään se sali tmv. Varoittelee koko ajan, että "katsohan ettei mee yli toi sun vouhotus" ja muuta yhtä "kannustavaa". Syyllistää myös siittä, etten ole tarpeeksi lapsen kanssa, vaikka ihan varmasti olen. Lapsi myös harrastaa paljon omasta vapaasta tahdostaan ja osa mun menoista on samaan aikaan kun hänen harrstuksensa; olen sopinut tapaamiset pt:n kanssa niin, että voin viedä ja hakea lapseni. Miksiköhän hän tekee noin? Joo, olen kysynyt, mutta kieltää kaiken tai ei vastaa mitään. Ihme mörökölli koko mies :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen, mustasukkainen, epävarma, ehkä vähän laiskakin. 

Vierailija
2/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon hän itse on lapsen kanssa? Jos vähemmän kuin sinä, sitten vaan suutansa soukemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan oveen kalenteri ja siihen merkinnät menoista. Ei tarvitse erikseen mainita ja muistutella, että tänäänhän olen menossa salille.

Vierailija
4/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muista, ei muista,

eli jos teillä ei ole seinällä kalenteria, nyt on aika laittaa sellainen ja sinne merkata kaikki menot. Kerran viikossa ehkä pitäis vielä pitää perhepalaveri, jossa päivitetään seuraavan viikon menot. Osa oppii hitaammin sopetuakseen muutoksiin.

Jos sitä ärsyttää kuitenkin, että olet niin paljon poissa kotoa? Normaalia kait sekin olis.

ps. älä tosiaan sitten liikaa hurahda harrastuksiisi, ettei perhe oikeasti jää paitsioon :)

Vierailija
5/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalentreri on jääkaapin ovessa, jossa myös mun työvuorot (yleensä normi 8-16, satunnaisesti jotain muuta). Minä vien lapsen lähes aina ja katson hänen kanssaan esim. läksyt ja muut, mies vähemmän. Mies ei yleensä lähde myöskään mukaan uimaan tai luistelemaan, joita teemme lapsen kanssa yhdessä. Mielestäni kolme säännöllistä juttua viikossa on vielä ihan hyväksyttävää; muita harrastuksia tosiaan sovitan perheen menojen ja tarpeiden mukaan. En käy viihteellä enkä juorua puhelimessa kotona ollessani.

T. Ap

Vierailija
6/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että äiti ei saa harrastaa? Ei edes toisten naisten mielestä? Äidin hyvänolon haku laiminlyö perhettä?

Just just. Äidin tulee olla nyrkin, hellan ja lapsen välissä 24/7. Miehet urheilee, ei se ole naisten homia ollenkaan.

Vierailija
7/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen urheillut kolmena iltana viikossa jo vuosia. Ja urheilun jälkeen on aina menty baariin. Hyvin pärjäsi mies viiden lapsen kanssa kotona.

Vierailija
8/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma vaimon kanssa. Tosin harrastan "vain" juoksemista. Jos olen illalla tunnin juoksulenkillä niin siitä jaksetaan valittaa lähes joka kerta. Siksi lähden nykyään lenkille vasta kun muu perhe on jo nukkumassa. Ei kyllä ole kovin mukava lähteä lenkille vasta yhdeksän jälkeen.

Vierailija
9/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:09"]

Ai että äiti ei saa harrastaa? Ei edes toisten naisten mielestä? Äidin hyvänolon haku laiminlyö perhettä?

Just just. Äidin tulee olla nyrkin, hellan ja lapsen välissä 24/7. Miehet urheilee, ei se ole naisten homia ollenkaan.

[/quote]

Mistä rivien väleistä sä luet??? Teetkö aina niin?

Vierailija
10/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:11"]Mä olen urheillut kolmena iltana viikossa jo vuosia. Ja urheilun jälkeen on aina menty baariin. Hyvin pärjäsi mies viiden lapsen kanssa kotona.[/quote]

Tottakai ap:nkin mies pärjäisi lapsensa kanssa kotona, mutta sitä jostain syystä ärsyttää, että vaimolla on ihan peräti harrastus. Sun mies ei ole pikkumainen kuspiä niinkuin ap:n.

Vierailija
11/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jatkat samaan malliin harrastustasi ja onneksi olkoon tuloksista. Miehelle voit tokaista, jollei osaa olla positiivinen ja kannustava, niin se voi pitää suunsa supussa ja olla hiljaa. Pitäköön mölyt mahassaan ja valikoikoon sanansa huolellisemmmin.

Kun äiti voi hyvin, niin perhekkin voi hyvin.  Happy wife, happy life!

Vierailija
12/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä urheilin aamuisin, kun muu perhe vielä nukkui. Olen aamuvirkku. Nyt urheilen milloin haluan, kun lapset on jo isompia kuopuskin jo 10 v.

Vierailija
13/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 18:11"]Mä olen urheillut kolmena iltana viikossa jo vuosia. Ja urheilun jälkeen on aina menty baariin. Hyvin pärjäsi mies viiden lapsen kanssa kotona.[/quote]

Tottakai ap:nkin mies pärjäisi lapsensa kanssa kotona, mutta sitä jostain syystä ärsyttää, että vaimolla on ihan peräti harrastus. Sun mies ei ole pikkumainen kuspiä niinkuin ap:n.

[/quote]

Toinen on tehnyt niin  vuosia, toinen vasta aloittanut, joten toisen mies on tottunut ja kasvanut siihen, ep:n mies on vasta kypsyttelemässä ajatusta elämän muutoksesta. Onhan siinä eroa.

Minä toivon, että ap:n mies sopeutuu uuteen elämään ja oppii ymmärtämään ap:n tarvetta urheilla. Ehkä se mieskin innostuisi ajallaan?

Vierailija
14/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kysnyt mieheltä kokeeko hän harrastuksen jotenkin uhkaavaksi, mitä pelkää?

Vierailija
15/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko miehelläsi ylipainoa ja on jopa hiukan kateellinen kun sinä jaksat kuntoilla ja hän ei?

Vierailija
16/16 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että sinusta tulee fitness- sekopää joka vetää pelkkää rahkaa ja siemeniä